1403/5/16

کد خبر: 49614

1400-10-11 13:25:24

رقابت های جام جهانی کره جنوبی از سطح بالایی برخورار بود / هدفم تکرار قهرمانی در رقابت های جهانی امارات است

میرشفیعی گفت: ورزش قابل پیش بینی نیست اما تلاش می کنم با بهترین عملکردم، قهرمانی ام را در مسابقات جهانی امارات تکرار کنم.

سید محمدرضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: سطح مسابقات جام جهانی کره جنوبی خیلی بالا و خوب بود چرا که قهرمانان پارالمپیک و دنیا در این رویداد حضور داشتند و خوشبختانه توانستم با کسب خوش رنگ ترین مدال به هدفی که برای آن تلاش کرده بودم، دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: انتظار کسب مدال در مسابقات کره جنوبی را داشتم چرا که در زمان اردوها، با هدایت کادر فنی توانسته بودم رکوردهای خوبی را ثبت کنم و خدارا شاکرم که در زمان رقابت ها نیز شرایط فراهم شد تا بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و زحمات مسئولین و تیم ملی را جبران کنم.

ملی پوش تیراندازی افزود: رقابت های جهانی امارات آبان ماه سال جاری برگزار می شود و برای تکرار قهرمانی، تداوم موفقیت و همچنین کسب نتایج درخشان، تمریناتم را آغاز کردم و با شروع اردوها با جدیت تمام مواردی که مد نظر کادر فنی است را تمرین خواهم کرد.

وی تصریح کرد: ورزش قابل پیش بینی نیست اما هدفم در رقابت های امارات تکرار عنوان قهرمانی است و تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم تا با کسب بهترین نتایج راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شوم.

میرشفیعی اظهار داشت: مسابقات تیراندازی از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که یک تیر می تواند نتیجه را در آخرین لحظات مسابقه تغییر دهد به همین جهت در اردوها با برنامه ریزی خوب کادر فنی، به لحاظ جسمی و روانی به گونه ای تمرین کردیم که بتوانیم در رقابت های فینال نتایج درخشانی را کسب کنیم.

ملی پوش تیراندازی کشورمان در پایان گفت: امیدوارم که در مسابقات جهانی امارات نیز تیم ملی و ملی پوشان کشورمان بتوانند با کسب مدال های خوشرنگ عملکرد خوبی داشته باشند و نتایج درخشانی را رقم بزنند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu