1403/5/9

کد خبر: 4968

1400-10-11 13:25:24

خسروی وفا خدمات زیادی برای ورزش جانبازان و معلولین انجام داده است

حمید علی صمیمی، رئیس جدید فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز حکم ریاست خود را که از سوی وزیر ورزش و جوانان به امضا رسیده بود، دریافت کرد.

حمیدعلی صمیمی در مراسم معارفه خود که امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد، گفت: امروز دوره سربازی من برای چهار سال در فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شده است و من بر اساس رای اعتمادی که از اعضای مجمع گرفته‌ام باید بتوانم در طی چهار ساله در خدمت ورزشکاران جانبازان و معلول باشم و در جهت مدال آوری آنها در رویدادهای مختلف تلاش کنم.

وی گفت‌: محمود خسروی وفا طی 35 سال اخیر که در این فدراسیون عهده دار سمت ریاست بود، خدمات زیادی را در ورزش جانبازان و معلولین انجام داده است و من سعی خواهم کرد بر اساس همان روش و برنامه‌هایی که وی در فدراسیون تا به امروز  پیاده کرده است، دنباله روی همان برنامه‌ها  و شیوه های کاری وی باشم و با هماهنگی او کارها را پیش ببرم تا در جهت تعالی و ارتقای ورزش جانبازان و معلولین، چه در بخش همگانی و چه در بخش قهرمانی گام‌های موثری برداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانم در طی این چهار سال خدمات ارزنده‌ای را برای ورزش جانبازان و معلولین داشته باشم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu