1403/5/16

کد خبر: 49918

1400-10-11 13:25:24

دفاع مقدس گنج بسیار عظیمی در تاریخ ایران عزیز اسلامی است

اسبقیان گفت: توکل بر خدا، اخلاص، اطاعت از ولایت فقیه، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان رمز پیروزی دفاع مقدس بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان حاضر در مراسم، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری غیورمردانی است که خاطرات و رشادت های آنها در ۸ سال دفاع مقدس به یادگار مانده است‌.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تعبیر بسیار ارزشمندی در خصوص دفاع مقدس دارند، ایشان می فرمایند ما مدت۸ سال از حیثیت، ناموس، دین، تمامیت ارضی، مردم و نظام اسلامی دفاع کردیم و چنین دفاعی مقدس است.

اسبقیان افزود: قهرمانان و افتخار آفرینان عزیز جانبازان و معلولین که مدال های خود را تقدیم شهدای انقلاب و حاج قاسم سلیمانی می کنید. دفاع مقدس ابعاد مختلفی دارد و گنج بسیار عظیمی در تاریخ ایران عزیز اسلامی است. به نظر می رسد باید در تمام ابعاد دفاع مقدس را بررسی کرد. یکی از ابعاد آن، مقدس بودن این دفاع است، زیرا که با معنویت، الهامات الهی، ارزش های دینی همراه بوده است‌. همچنین یکی از فاکتورهای مهم دفاع مقدس، نگه داشتن یاد خدا است که رزمندگان ما همواره بر آن پایبند بودند.یاد خدا بودن یکی از رموز موفقیت رزمندگان بود.

وی تصریح کرد: رزمندگان توکل بر خدا داشتند. اخلاص، اطاعت از ولایت فقیه، روحیه شهادت طلبی و ایثارگری رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس عامل موفقیت و پیروزی آنها بود. رزمندگان در تمام عملیات ها برای حضور در خط مقدم تلاش می کردند تا به عنوان خط شکن حضور داشته باشند، این یعنی روحیه شهادت طلبی.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: به عنوان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، یک ورزشکار و یک رزمنده اعلام می کنم که ما تا پای جان مقابل استکبار جهانی و ایادی توطئه‌های داخلی و خارجی آنان ایستاده ایم. ورزشکاران و ملی پوشان به عنوان سربازان ولایت، در خط مقدم اطاعت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودند، هستند و خواهند بود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu