1403/5/16

کد خبر: 50083

1400-10-11 13:25:24

به دنبال افزایش مدال آوران تیم ملی در پاراآسیایی هانگژو هسیتم

ایزدی گفت: ما در تلاش هستیم با اعزام بهترین شناگران به بازی های پاراآسیایی هانگژو، تعداد مدال آوران تیم ملی را نسبت به جاکارتا افزایش دهیم.

علیرضا ایزدی سرمربی تیم ملی شنا جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد:در حال حاضر و بعد از بازی های کشورهای اسلامی، اردوهای تیم ملی در راستای کسب آمادگی برای بازی های پاراآسیایی هانگژو آغاز شد و ملی پوشان هر ماه در اردوی تیم ملی حضور پیدا می کنند و در فواصل بین اردوها در استان های خود تمرینات را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: زمانی که سال گذشته در رقابت های جهانی ایتالیا شرکت کردیم، تاثیر دوری از میدان مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا در عملکرد ملی پوشان و حتی ورزشکاران دیگر کشورها مشهود بود اما در بازی های کشورهای اسلامی ملی پوشان ما توانستند عملکرد خیلی خوبی داشته باشند و این خلا جبران شد و بارها شاهد افتخارآفرینی آنها در این رویداد بودیم.

ایزدی افزود: برگزاری اردوهای منظم به افزایش آمادگی ملی پوشان کمک زیادی می کند که خوشبختانه این امر با حمایت مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به خوبی انجام می شود و ورزشکاران به طور منظم هر ماه در اردو هستند که جا دارد از مسئولین برای این حمایت ها تشکر و قدردانی کنم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: البته برای حفظ این آمادگی نیاز است در تورنمنت های مختلف نیز شرکت کنیم تا انگیزه ملی پوشان حفظ شود که امیدوارم با تداوم حمایت های مسئولین این اتفاق رخ دهد و پیش از حضور در بازی های هانگژو ما بتوانیم در مسابقات بین المللی دیگری نیز حاضر شویم.

وی درباره حریفان تیم ملی عنوان کرد: در بازی های کشورهای اسلامی، عملکرد حریفانمان را مورد ارزیابی قرار دادیم و آنها نیز نسبت به گذشته بهتر شدند. این شناخت به ما کمک می کند تا با برنامه ریزی و تمرینات مناسب بتوانیم از افتخارآفرینی های خودمان دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در ابتدای سال آینده رقابت قهرمانی کشور برگزار خواهد شد که این مسابقات شاخص نهایی برای حضور ورزشکاران در ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی خواهد بود. ما در تلاش هستیم با اعزام بهترین شناگران به هانگژو، تعداد مدال آوران تیم ملی را نسبت به جاکارتا افزایش دهیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu