1403/5/16

کد خبر: 50092

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه عمومی رئیس فدراسیون با کارکنان

نشست عمومی اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با کارکنان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه عمومی رئیس فدراسیون با حضور دبیر، نایب رئیس بانوان، مدیران و کارکنان صبح امروز شنبه نهم مهر ماه برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران بیان کرد: یاد شهدا و امام عزیز شهدا را گرامی می دارم و به روح پاک آنها سلام و درود میفرستم. خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد که در خدمت همکارانم باشم و تلاش های گمنامانه آنها را که منجر به موفقیت‌های مختلف می شود را امروز قدردانی و تقدیر کنم.امروز اگر ما در ورزش پارالمپیکی درخشش هایی داشته ایم با عنایت پروردگار و تلاش های تک تک شما عزیزان بوده است.

وی ادامه داد: این فدراسیون به نام جانبازان و معلولین مزین است و همکارانی که در این فدراسیون خدمت می کنند، خدمت آنها بسیار ارزشمند است. تلاش های برادران و خواهران فدراسیون شاید از دید من مسئول دور باشد اما حضرت حق می بیند، از تمام همکارانم در تمام حوزه ها و بخش ها تشکر و قدردانی می کنم .برنامه ما این است که هر چند وقت یکبار کنار همکارانمان باشیم.

اسبقیان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: جلسه ای در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس داشتیم و به سهم خودمان از خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تجلیل و تکریم کردیم و نشان دادیم هفته دفاع مقدس و شهدا فراموش شدنی نیستند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است، اگر کتاب شهید ابراهیم هادی را مطالعه کرده باشید، می بینید که کانال کمیل امتداد مسیر تاسوعا و عاشورا است.توفیق داشتم با خانواده شهید ابراهیم هادی دیدار کنم و به این خانواده معزز گفتم که "مقام معظم رهبری فرمودند، بعضی از شهدا، فرمانده و سردار نبودند اما حکایت ها داشتند." کشور ما با اخلاص ها و شهادت طلبی ها سر پا ایستاده و خواهد ایستاد.امروز دوستانی که در دفاع مقدس نبودند این تکلیف را دارند که از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل دفاع کنند. امروز جوانان ما فرصت دارند در این برهه خاص، نشان دهند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و دین خود را ادا می کنند.

اسبقیان اظهار داشت: ورزشکاران ما در میدان مسابقات از ائمه اطهار سلام الله علیها مدد می گیرند. اما برخی از آنها امروز درباره حجاب موضع اشتباه گرفتند و استوری هایی که می گذارند در شان بچه مسلمان و شیعه نیست. ما مسلمان هستیم و قرآن کریم دستورالعمل هایی دارد که ما موظف به اجرای آن هستیم. خداوند متعال در سوره احزاب در قرآن مجید به موضوع حجاب اشاره کرده و آن را الزام دانسته است.امروز در این فتنه، که مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می فرمایند که غبارآلود است ما باید حواسمان جمع باشد، شهدا جان دادند تا ما سرپا بایستیم. خون تمام شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و حتی شهدای سلامت با حمایت آمریکا و هم پیمانانش ریخته شده است و حالا امروز آمریکا از حقوق بشر صحبت می کند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: امروز قدرت ما از اعتقادات عاشورایی منشأ می گیرد، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت "ما ملت امام حسین (ع) هستیم‌."سردار دل ها با اقتدار جلوی داعش ایستاد. حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت مهدی (عج) است و ملت قهرمان ایران با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجازه دخالت به دشمنان را نمی دهند.

وی افزود: از موضع گیری مناسب هاشمیه متقیان دختر عرب ایران و قهرمان پارالمپیک، سعید افروز قهرمان پارالمپیک، حامد امیری قهرمان ارزشمند دو و میدانی که مدال خود را به سردار دل‌ها تقدیم کرد و روح اله رستمی قهرمان پارالمپیکی وزنه برداری و سایر قهرمانان و مربیان که اینگونه پای نظام جمهوری اسلامی ایستادند، تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: امیدوارم با عنایت خداوند متعال از مدافعان همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم و ما قدردان این امنیت و آرامشی که شهدا با خون خود رقم زدند، هستیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu