1403/5/16

کد خبر: 50138

1400-10-11 13:25:24

مسابقه بزرگ عکاسی روز ملی پارالمپیک در سراسر ایران

کمیته ملی پارالمپیک به مناسبت بزرگداشت روز ملی پارالمپیک ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی با محوریت " جشن روز ملی پارالمپیک" نموده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، این مسابقه با همکاری " انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران " و " انجمن صنفی عکاسان ایران " ، در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل در نظر گرفته شده و شرکت کنندگان باید تصاویر خود از برگزاری جشن روز ملی پارالمپیک در مجموعه ورزشی آزادی تهران ( ۲۴ مهر) یا شهرهای دیگر را ثبت و ارسال نمایند.

 شرایط شرکت در مسابقه:

-تکنیک و گروه سنی آزاد

-مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۷ مهر ماه تعیین شده است.

-هر عکاس می‌تواند در این مسابقه به صورت تک عکس یا دو مجموعه عکس (۴ و ۷ عددی) از مراسم جشن روز پارالمپیک ارسال نماید.

-عکسهای ارسالی می بایست در فرمت JPEG ( سیاه و سفید و یا رنگی) باشند و در صورت پذیرش عکس در مرحله نخست، شرکت کننده باید فایل اصلی اثر را به دبیرخانه مسابقه ارسال نماید.

-دست کاری و ویرایش ساختاری در عکس‌ها مجاز نیست.

- برای عکاسی با دوربین حرفه ای حداکثر سایز ضلع بزرگ عکس‌های ارسالی باید ۲۰۰۰ پیکسل و با حداکثر حجم ۵ مگابایت باشد. برای عکاسی با موبایل حجم حداکثر هر عکس ۳ مگابایت باشد.

-آثاری که پس از مهلت مقرر به دبیرخانه ارسال می‌شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-عکس‌ها باید در قالب فایل به ایمیل دبیرخانه به نشانی S.paralympic.ir@gmail.com  یا شماره تلگرامی ۰۹۱۲۳۲۷۱۶۹۵ ارسال‌ شود و مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و آدرس پستی نیز ضمیمه آثار ارسالی شود.

- در صورتی که عکس ها به صورت مجموعه ارائه می شوند و دارای هدف و دیدگاه خاصی می باشد، فایل متنی مربوطه  در قالب ( WORD) حداکثر ۳۰۰ کلمه همراه عکس ها ارسال شود.

-ارسال عکس به دبیرخانه جشنواره به منزله قبول کلیه مقررات مسابقه است و شرکت کننده مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر بر عهده شرکت کننده است و از عهده برگزار کننده خارج است.

-کمیته ملی پارالمپیک حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را در رسانه‌های چاپی، فیلم، تیزر، بروشور، انتشارات مربوط به جشنواره در فضای مجازی و سایر موارد فرهنگی با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.

برگزیدگان این مسابقه در دو سطح عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل توسط هیات داوران، انتخاب و جوایز نقدی به تفکیک آثار برگزیده به شرح زیر به آنها اهدا خواهد شد:

 بخش مسابقه مراسم  تهران 

 برگزیدگان بخش عکاسی با دوربین 

-نفر اول     شش میلیون تومان

-نفر دوم     چهار میلیون تومان

-نفر سوم     دو میلیون تومان

برگزیدگان بخش عکاسی با موبایل 

-نفر اول    سه میلیون تومان

-نفر دوم    دو میلیون تومان

-نفر سوم    یک میلیون تومان

بخش مسابقه مراسم شهرستانها 

 برگزیدگان بخش عکاسی با دوربین 

-نفر اول    سه میلیون تومان

-نفر دوم    دو ونیم میلیون تومان

-نفر سوم   دو میلیون تومان

برگزیگان بخش عکاسی با موبایل 

-نفر اول   دو میلیون تومان

-نفر دوم    یک ونیم میلیون تومان

-نفر سوم   یک میلیون تومان

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu