1403/5/9

کد خبر: 5039

1400-10-11 13:25:24

تیم کرمان هر سال نیروهای جدیدی به والیبال نشسته می افزاید/ والیبال نشسته باعث رشد و پیشرفتمان شد

معصومه جعفریان، سرپرست تیم والیبال نشسته بانوان کرمان با همراهی کریمه شیری و فاطمه زهرا خراسانی زاده، اعضای نوجوان این تیم، گفتگویی صمیمانه با روابط عمومی فدراسیون داشتند.

تیم والیبال نشسته بانوان کرمان با عنوان شهید حججی، در رقابت های لیگ برتر سال 96 حضور یافت و توانست به عنوان سوم این مسابقات دست یابد.

این تیم توانسته با برنامه ریزی و پشتکار مسئولین خود، هر سال ورزشکاران جدیدی را اضافه کند و روند استعداد یابی و جذب نیروهای جوان به صورت ثابت در این تیم وجود دارد.

معصومه جعفریان، سرپرست تیم شهید حججی کرمان در این خصوص گفت: من به واسطه ی حضور در جامعه ی معلولین کرمان در معرض مواجهه با افراد دارای معلولیت هستم و به صورت مرتب از سوی مراکز آموزش و پروش استثنایی، بهزیستی و سایر سازمانهای هم سو، مواردی به ما ارجاع می شود و کادر تیم و هیات نیز به صورت مرتب در حال رصد هستند و مواردی که مناسب باشند را جذب می کنند.

وی افزود: البته تمامی نفراتی که استعداد یابی می کنیم برای این رشته مناسبت نیستند وخانم ایرانمنش، مربی تیم پس از بررسی های اولیه و سنجش علاقه مندی فرد به این رشته، وی را به آقای دکتر رضایی زاده، ارجاع می دهند و ایشان همیشه نهایت همکاری و لطف را دارند و بررسی می کنند که والیبال نشسته برای شرایط جسمی ورزشکار ارجاع داده شده مناسب هست یا خیر و پس از آن اقدامات بعدی صورت می گیرد.

سرپرست تیم شهید حججی کرمان خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، بسیاری از نفرات جدید از طریق اعضای تیم معرفی می شوند و در چند سال اخیر شاهد این بودیم که بچه ها هم کلاسی ها یا دوستان خود را معرفی کرده اند و برخی که مناسب بودند هم اکنون در تیم فعالیت دارند و سایر مواردی هم که برای والیبال نشسته مناسب نباشند، به رشته های دیگر هدایت می شوند.

جعفریان گفت: از زحمات رئیس هیات کرمان، آقای نخعی، مربی خوب تیم کرمان، خانم ایرانمنش تشکر می کنم که با تمام توان خود برای تیم زحمت می کشد و بدون هیچ ادعایی هر سال برای موفقیت تیم و جذب نیروهای جدید تلا ش می کند.

در ادامه ، فاطمه زهرا خراسانی زاده و کریمه شیری، دو تن از اعضای نوجوان تیم شهید حججی کرمان در خصوص فعالیتشان در این تیم با رابط عمومی گفتگو کردند.

خراسانی زاده، که کم و سن و سال ترین عضو تیم نیز هست پیرامون نحوه آشناییش با این رشته گفت: متولد سال 86 هستم و در کلاس پنجم تحصیل می کنم. از مهر ماه امسال فعالیتم را در والیبال نشسته آغاز کردم و رقابت های لیگ برتر دومین تجربه ام در این شش ماه است.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر خیلی خوب بود و تجربیات زیادی کسب کردم. از طریق سرپرست تیم، خانم جعفریان با این رشته آشنا شدم و حالا که چند ماه می گذرد علاقه ام به والیبال نشسته بیشتر شده و دوست دارم در آن پیشرفت کنم.

کوچک ترین عضو تیم کرمان خاطر نشان کرد: انجام تمرینات و فعالیت در والیبال نشسته به من کمک کرده که برنامه ریزی خوبی داشته باشم و در درسهایم موفق تر هم باشم. از مربی و سرپرست خوب تیم و پدر و مادرم که به من در این راه کمک کردند تشکر می کنم.

کریمه شیری، دیگر عضو نوجوان تیم است که رابطه ی خوبی هم با هم تیمی اش، فاطمه زهرا دارد. کریمه شیری متولد سال 81 است و در کلاس نهم تحصیل می کند.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدارسیون افزود: نزدیک به چهار سال و نیم است که وارد این رشته شدم و من هم از طریق خانم جعفریان به این رشته وارد شدم.

شیری گفت: والیبال نشسته باعث رشد من از نظر اخلاقی شده و در کنار تیم بزرگ شدم. با انجام تمرینات نه نتها به درسم لطمه ای نخورده بلکه توانستم برنامه ریزی های دقیق تری انجام بدهم و خوشحالم که در کنار درس به ورزش حرفه ای هم مشغول هستم.

عضو نوجوان تیم کرمان اضافه کرد: دوست دارم در آینده در این رشته پیشرفت کنم و بتوانم به تیم ملی هم راه پیدا کنم. از مربی و سرپرست خوب تیم و همه ی هم تیمی ها که باعث پیشرفت من شدند تشکر می کنم و امیدوارم به تمام آرزوهایی که برای موفقیت در این رشته دارم دست پیدا کنم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu