1403/5/16

کد خبر: 50686

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین قلب ورزش پارالمپیک ایران است

کلهر گفت: برادری، صمیمیت، دوستی، ایثار و فتوت در میان مسئولین، کارکنان، مربیان و ورزشکاران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین دیده می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دکتر کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم بازدید از فدراسیون بیان کرد: بعضی از مطالب گفتنی نیست و باید آن را احساس کرد. صفا و صمیمیتی که وجود دارد با کلام قابل بیان نیست. خداقوت به آقای اسبقیان و شما همکاران بزرگوار که برای پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین کشور تلاش می کنید.

وی ادامه داد: فدراسیون شما قلب ورزش پارالمپیک کشورمان است که تعداد مدال های کسب شده گواهی برای این موضوع است. خداراشاکرم که امروز شاهد رضایت ورزشکاران و کادر فنی تیم های ملی بودیم. تلاش هایی که در این فدراسیون صورت گرفت باعث شد که زیرساخت ها برای ورزش این حوزه مهیا باشد.

دکتر کلهر افزود: از تمام این مطالب مهم تر، جو بسیار خوبی است که در فدراسیون حاکم است. روح برادری، صمیمیت، دوستی، ایثار و فتوت در میان مسئولین، کارکنان، مربیان و ورزشکاران فدراسیون وجود دارد که باعث می شود شاهد فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین متمایز باشد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: این فضای متفاوت را می توان احساس کرد که این همان قسمت فرهنگی است که به خوبی در فدراسیون لحاظ شده است.همدلی، رفاقت و همراهی در فدراسیون مشهود است. مدال آوری های ورزشکاران پارالمپیکی باعث می شود تا رتبه کاروان ایران خیلی خوب باشد.

وی اظهار داشت: به دنبال توسعه ورزش خیابانی هستیم و همچنین مقرر شد در روستاهای کشور جام بلند همتان را برگزار کنیم و حتی در این زمینه اعتبار لازم توزیع شده است. در این زمینه نیاز است که شما هم همراه ما باشید.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: در خصوص مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز پیگیر هستیم و مقرر شد هر ۶ ماه یکبار جلسه در خصوص پیگیری این مصوبه برگزار نماییم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu