1403/5/16

کد خبر: 50887

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران فدراسیون

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست مدیران فدراسیون امروز دوشنبه نهم آبان ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان، مشاوران و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: در نشست هیئت رئیسه روز گذشته کمیته ملی پارالمپیک، حاج آقا خسروی وفا رئیس کمیته از عملکرد فدراسیون اظهار رضایت کرد که این نشان می دهد فدراسیون در مسیر پیشرفت قرار دارد و این امر با تلاش های شبانه روزی همکاران در کلیه واحدها و همچنین افتخار آفرینی ملی پوشان مهیا شده است.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن تشکر از همکاران فدراسیون به جهت تلاش و پیگیری های آنها، گفت: ما پیرو مکتب سردار سلیمانی هستیم. این روزها مانند زمان دفاع مقدس در آزمایش الهی قرار داریم و امیدوارم که همه ما با عنایت پرورودگار در این آزمایش هم سربلند باشیم.

حمیدی دبیر فدراسیون ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های رئیس فدراسیون و دقت نظرشان در خصوص عملکرد واحد های فدراسیون، گفت: در تلاش هستیم برنامه های پیش بینی شده را اجرایی کنیم. برای تیم های ملی والیبال نشسته آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که مثل همیشه با دست پر به کشور بازگردند.

مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های انجام شده واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu