1403/5/16

کد خبر: 50958

1400-10-11 13:25:24

مهرزاد بدون مشکل عازم مسابقات شد

رئیس انجمن والیبال نشسته گفت: خبر ممنوع الخروج شدن مهرزاد همانند یک شوک به تیم ملی بود در حالیکه او بدون مشکل راهی مسابقات بوسنی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا و سیما بیان کرد: برای حضور در مسابقات جهانی اردو های زیادی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم. برای اعزام به این مسابقات والیبالیست ها در بخش بانوان ۱۳ اردو و در بخش آقایان ۱۴ اردوی تدارکاتی داشتند و توانستند از نظر بدنی به شرایط ایده آل برسند.

وی گفت: از آنجائیکه تمرکز برای ورزشکار یک اصل است و می تواند شرایط موفقیت را فراهم کند با حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و زحمات فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم‌های ملی به این مسابقات اعزام شدند.

کشفیا افزود: بانوان بعد از ۴ سال و آقایان بعد از مسابقات پارالمپیک توکیو حالا در این مسابقات حاضر شده اند. کسب عنوان قهرمانی و سهمیه پارالمپیک پاریس دستاورد این مسابقات برای ملی پوشان ماست.

وی گفت: قبل از اعزام به علت مشکل سخت افزاری در صدور روادید، ما کشور ثالث را برای اعزام انتخاب کردیم که خوشبختانه ویزاها به موقع صادر شد و سرانجام تیم برای حضور در مسابقات جهانی به سارایو رفت.

کشفیا درباره خبر ممنوع الخروج شدن مهرزاد در آستانه اعزام تیم به این مسابقات افزود: خبری که‌ با این عنوان منتشر شد باعث ایجاد حاشیه و ناراحتی همه اعضای تیم شد. جا دارد از برخی دوستان رسانه ای انتقاد داشته باشم. این خبر همانند یک شوک به تیم ملی بود. برخی دوستان که سهوا اقدام به انتشار چنین اخباری می کنند باعث دل مشغولی میان ملی پوشان می شوند. ما همگی از انتشار این خبر نادرست ناراحت شدیم. مهرزاد بدون مشکل در کنار دیگر ملی پوشان عازم مسابقات شد و در حال حاضر در کنار دیگر والیبالیست ها آماده حضور در مسابقات می شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu