1403/5/16

کد خبر: 50997

1400-10-11 13:25:24

ملی پوشان والیبال نشسته بانوان آماده ارتقا رنکینگ

بانوان ملی پوش والیبال نشسته کشورمان، برگزاری تمرین و مسابقه در زمین اصلی رقابت‌های جهانی را از نکات مثبت اولین روز تمرین خود ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین،  معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان افزود: بعد از یک مسافرت طولانی در نخستین روز تمرین عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم در یک بازی دوستانه مقابل تیم رواندا موفق ظاهر شویم. برگزاری این دیدار در آشنایی ما با محیط مسابقه بسیار موثر بود و من امیدوارم بتوانیم با آمادگی خوبی که در این مسابقات حاضر شدیم، بتوانیم رنکینگ تیم را ارتقا دهیم.

زینب ملکی دیگر ملی پوش والیبال نشسته تیم ایران درباره برگزاری مسابقه تدارکاتی با تیم رواندا در نخستین روز تمرین گفت: تمرین بسیار خوبی در کنار دیگر ملی پوشان داشتیم و توانستیم یک مسابقه دوستانه با تیم رواندا برگزار کنیم و این تیم را در این دیدار دوستانه شکست دهیم. از دیگر نکات مهم، انجام مسابقه و تمرین در زمین اصلی مسابقات بود. این اتفاق خوب به تیم کمک می کند و باعث می‌شود تا زودتر با محیط سازگار شویم.

مهری فلاحی ملی پوش والیبال نشسته کشورمان درباره عملکرد تیم رواندا در این مسابقه دوستانه افزود: ما در مسابقات برزیل تجربه بازی با تیم رواندا را داشتیم. در مقایسه با قبل این تیم پیشرفت زیادی کرده و آماده تر در این رقابت‌ها حاضر شده است. برگزاری دیدار دوستانه با این تیم در نخستین روز تمرینات اهمیت زیادی داشت زیرا نشان می دهد تیم ها با همه قدرت در این رویداد حاضر شده اند و مت هم باید از فرصت تمرین استفاده کنیم و با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu