1403/5/15

کد خبر: 51203

1400-10-11 13:25:24

دیدار اسبقیان با رئیس فدراسیون والیبال بوسنی

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به همراه دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی والیبال بوسنی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان  و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون به همراه دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی با رئیس فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشور بوسنی دیدار و گفتگو کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در خصوص این دیدار بیان کرد: این جلسه با هدف همکاری بیشتر در راستای برگزاری اردوهای مشترک و دوره های آموزشی برگزار گردید. همچنین مقرر شد در اولین فرصت تفاهم نامه ای بین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با فدراسیون والیبال بوسنی امضا شود و مسئولین فدراسیون بوسنی برای بازدید از امکانات فدراسیون ما به تهران سفر کنند. ما هم همراه با هیئتی برای امضا تفاهم نامه در راستای دیگر رشته ها به بوسنی سفر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جلسه خوبی بود. آنها از حمایت ها و همراهی کشور جمهوری اسلامی ایران از بوسنی ابراز رضایت کردند. دکتر نوروزی نیز در خصوص تفاهم نامه ها گفت که کمیته ملی المپیک از این تفاهم نامه ها حمایت خواهد کرد. که این مطالب مورد استقبال مسئولین فدراسیون بوسنی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون گفت: در پایان رئیس فدراسیون والیبال بوسنی برای تیم ملی کشور ایران آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است در پایان یادبودی از سوی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به رئیس فدراسیون والیبال بوسنی به اهدا شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu