1403/5/9

کد خبر: 5292

1400-10-11 13:25:24

بهترین های اردو به رقابت های قهرمانی آفریقا اعزام می شوند/ نفرات خوبی از رقابت های قهرمانی کشور شناسایی شدند

پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در حاشیه برگزاری اردوی تیم ملی، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی پیرامون نفرات دعوت شده به این اردو گفت: پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در بهمن ماه، بهترین نفرات این مسابقات انتخاب و همراه با ملی پوشان قدیمی، به اردو دعوت شدند.

خانلرخانی افزود: در حال حاضر اردوی تیم ملی با 12 پاراتکواندو کار در حال برگزاری است و تا پایان اسفند ماه نیز ادامه دارد. پنجم فروردین نیز تیم ملی با ترکیب 5 ملی پوش برتر این اردو به رقابت های قهرمانی آفریقا که به میزبانی مراکش برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: رقابت های قهرمانی آفریقا برای شرکت کنندگان این قاره از امتیاز 40 و برای سایر شرکت کنندگان از قاره های دیگر 20 امتیاز دارد. از سوی دیگر در سال جدید مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام را نیز پیش رو داریم که این مسابقات نیز دارای 40 امتیاز برای شرکت کنندگان در قاره آسیاست و شرکت در هر دو رویداد در کسب امتیازات مورد نیاز برای سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو بسیار تاثیر گذار است.

وی گفت: پس از بازگشت از مسابقات مراکش، اولین اردوی تیم ملی در سال جدید بعد از تعطیلات آغاز می شود و تمام توانمان را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا به کار می گیریم.

خانلرخانی اضافه کرد: از مسابقات قهرمانی کشور نیروهای جوان و مستعدی شناسایی شدند که با آموزش و سرمایه گذاری می توان از آنها پشتوانه هایی برای تیم ملی ساخت.

سرمربی تیم ملی پیرامون فعالیت های انجمن در بخش پومسه یا حرکات نمایشی گفت: درحال حاضر فدراسیون جهانی هنوز مسابقات رسمی پومسه در بخش معلولین را راه اندازی نکرده است اما انجمن درمسابقات داخلی به صورت نمادین مسابقات پومسه را برگزار کرد و امیدواریم در سطح رقابت های بین المللی نیز این بخش فعال شود.

اردوی تیم ملی پاراتکواندو تا 29 اسفندماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران در جریان است و نمایندگان کشورمان 5 فروردین تهران را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آفریقا به مقصد مراکش ترک خواهد کرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu