1403/5/14

کد خبر: 53119

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ورزشکاران باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز در اردوی تیم‌های ملی تیراندازی و شنا حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس و حمیدی دبیر و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون امروز پنجشنبه بیست و دوم دی ماه با حضور در اردوی تیم های ملی شنا و تیراندازی، از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید گفت: خیلی خوشحالم که در این روز کنار شما هستم. ولادت حضرت زهرا (س) را تبریک می گویم. حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه ما هستند و امیدوارم ورزشکاران ما با تاسی از بانوی دو عالم در میادین بین المللی افتخار آفرینی کنند.

وی ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنرانی و وصیت نامه خود بارها گفته است که در زمان های مختلف از حضرت زهرا(س) مدد خواستند و هر جا مضطرب شدند به ایشان پناه می بردند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با اعتقاد راسخ و باور قلبی به حضرت زهرا(س) می توانیم از شرایط سخت عبور کنیم. این روز عزیز را به شما ورزشکاران باز هم تبریک می گویم. اردوها و تمرینات تیم ملی با قدرت ادامه خواهد داشت تا بتوانیم اهداف وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون را در میادین بین المللی عملی کنیم و دل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران عزیز اسلامی را شاد کنیم.

گفتنی است در این بازدید با حضور رئیس و دبیر فدراسیون هدایایی به مناسب ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن به نسرین شاهی ملی پوش، زینب آقا علی اکبری مربی و لیلا نعیم آبادی سرپرست تیم ملی تیراندازی اهدا شد.

در این بازدید حسین امیری سرمربی تیم ملی تیراندازی، اقبالی ریس انجمن و ایزدی سرمربی تیم ملی شنا از وضعیت تیم ملی و روند تمرینات و آمادگی ملی پوشان گزارشی را ارائه کردند.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu