1403/5/14

کد خبر: 53303

1400-10-11 13:25:24

امیرسرتیپ واحدی: هدف ما بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هدف همه ما بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا پرچم خوشرنگ کشورمان توسط مقام معظم رهبری به دستان حضرت ولی‌عصر (عج) برسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امیر سرتیپ واحدی  فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: سلام و عرض احترام به محضر فرماندهی معظّم کلّ قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) دارم. در دیداری که با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتم ایشان فرمودند که شما با همکارانتان خوب صحبت می کنید و فکر نکنید که این حاشیه است این اصل مطلب است که باید آن را ادامه داد.

وی عنوان کرد: اسبقیان فرد ولایتمداری است و به دلیل قلب پاکی که دارند در جایگاهی قرار دارند که می توانند اثربخش باشند. ما باید توجه لازم را به جانبازان و معلولین داشته باشیم که انگیزه در آنها حفظ شود. روز بسیار خوبی برای من است و هر زمان دیگر هم که بتوانم در فدراسیون حاضر می شوم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: هدف همه ما بالابردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا پرچم خوشرنگ کشورمان توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دستان حضرت ولی‌عصر (عج) برسد. دشمنان ما موفق نخواهند شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با کمک شما و ملت شریف ایران می تواند روز به روز پیشرفت کند و سرافراز باشد و امیدوارم به زودی روزی برسد که استکبار جهانی در دنیا محو شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu