1403/5/14

کد خبر: 53425

1400-10-11 13:25:24

سومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون برگزار شد

وضعیت عملکرد تیم های ملی ورزش جانبازان و معلولین در سومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، سومین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، عسگری، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد امروز سه شنبه چهارم بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه سیدباقری گزارشی از اردوهای تیم های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر مردان، بسکتبال با ویلچر و بوچیا بانوان ارائه کردند که تاکید بر حضور روانشناس، ماساژور و مربی بدنساز از مهمترین موارد بیان شده در این گزارش بود.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: باید نگاه ترحم آمیز به ورزش جانبازان و معلولین را حذف کنیم چرا که این ورزشکاران با موفقیت هایی که خلق می کنند الهام بخش و الگو برای جامعه هستند و باید از زاویه یک قهرمان مقتدر به آنها نگاه کرد.

وی ادامه داد: تمرین ورزشی یک علم تخصصی است و باید کادر فنی ما در این زمینه دقت لازم را داشته باشند و برای هماهنگی بین سرمربی و مربیان استانی جلساتی برگزار شود تا ملی پوشان در زمان خارج از اردو زیر نظر مربیان استانی با همان دیدگاه و برنامه ای که مد نظر سرمربی تیم ملی است تمرین کنند.

اسبقیان با بیان این نکته که سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد، افزود: در حال حاضر پرونده پزشکی ملی پوشان در کمیته ملی پارالمپیک وجود دارد و ما نیز پرونده سلامت ورزشکاران را باید در فدراسیون تشکیل دهیم تا اطلاعات آنها در فدراسیون ثبت و وضعیت سلامتی قهرمانان با دقت رصد شود.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: اکنون گزارش کلی اردوها را دریافت کردیم بنابراین جلسات آینده با حضور مسئولین انجمن ها و کادر فنی تیم های ملی به تفکیک رشته های اعزامی برگزار خواهد شد و از نظر تحلیلی عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم تا با آمادگی کامل راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شویم.

تشکیل پرونده سلامت ورزشکاران در فدراسیون، حضور کادر فنی و مسئولین انجمن ها در جلسات ستاد و همچنین پیگیری حضور روانشناس، ماساژور و مربی بدنساز در اردوهای تیم های ملی از مصوبات جلسه امروز بود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu