1403/5/14

کد خبر: 53502

1400-10-11 13:25:24

تجدید پیمان جامعه ورزش با آرمان های انقلاب اسلامی

در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جامعه ورزش همراه با مردم غیور و شریف ایران علیه حکومت جور و طاغوت ستمشاهی، بار دیگر دلبستگی و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر اعلام می‌ نماید.

در بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب، پیشرفت‌هایی که در حوزه ورزش حاصل شده قابل مقایسه با نظام طاغوتی و شاهنشاهی گذشته نیست گواه آن افتخارآفرینی هزاران ورزشکار و قهرمان ملت ایران در میادین مختلف بین‌المللی است.

همچنین پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه ورزش بانوان باعث شده تا دشمنان ایران اسلامی تاب تحمل آن را نداشته باشند و با انواع لجن‌پراکنی که این روزها شاهد آن هستیم از جمله تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط اتحادیه اروپا که در همه عرصه ها در خدمت پیشرفت و امنیت ایران عزیز بوده حرص خود را خالی کنند.

این روزها دشمنان همه سعی و تلاش خود را کرده اند تا ورزشکاران را تافته جدا بافته از مردم نشان دهند، اما باید بدانند ما ورزشکاران در صف اول دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی هستیم و هرگز نخواهیم گذاشت دشمنان این مرز و بوم از نقاط ضعف و مسائل درونی جامعه بهره‌برداری کنند.

ما ورزشکاران با امضای این کارزار بار دیگر عشق و وفاداری خود به انقلاب اسلامی را اعلام می‌کنیم و با مردم شریف ایران و رهبر فرزانه انقلاب پیمان می‌بندیم تا جان در بدن داریم در راه بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم و پرچمی که شهدا با خون خود برافراشته اند را، همچنان افراشته نگهداریم.

برای اعلام حمایت خود اینجا را کلیک نمایید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu