1403/5/14

کد خبر: 53557

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ورزش عامل شادابی و افزایش اعتماد به نفس است / ورزشکاران جانباز و معلول الهام بخش و الگو برای جامعه هستند

مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر و عسگری مدیر حراست فدراسیون امروز دوشنبه دهم بهمن ماه از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ایت بازدید بیان کرد: خوشحالم که امروز فرصت شد در کنار برادر ارزشمندم دکتر نحوی نژاد از مدیران خوش نام سازمان بهزیستی کشور باشم. او در استان گیلان بسیار پرتلاش بود و با حس مسئولیتی که داشت از توسعه ورزش جانبازان و معلولین این استان حمایت کرد که این باعث افتخار است.

وی ادامه داد: ورزش باعث ایجاد شادابی و اعتماد به نفس می شود که من به بحث اعتماد به نفس تاکید زیادی دارم و ورزش عاملی برای رسیدن به این مهم است.من معجزه ورزش را دیدم و حس کردم.

اسبقیان اظهار کرد: استفاده از کلمه معلول برای توان خواهان را نمی پسندم. چرا که این افراد کار بزرگی را انجام می دهند و نگاه ترحم آمیز به آنها قابل قبول نیست. آنها قهرمان هستند و با حرکات بزرگی که انجام می دهند، الهام بخش و الگو برای جامعه هستند و باید از زاویه یک قهرمان مقتدر به آنها نگاه کرد.

رئیس فدراسیون گفت: این آسایشگاه در حد یک وزارتخانه است چرا که تعداد ۹۰۰ نفر پرسنل و تعداد ۱۷۰۰ نفر توان خواهان دارد. به کل مجموعه تبریک می گویم که در راستای مسئولیت اجتماعی تلاش می کنند. روز بسیار خوبی برای من بود و فرصت شد تا با این مجموعه و امکانات آن از نزدیک آشنا شوم. تلاش می کنیم با برگزاری نشست بین مسئولین فدراسیون و مجموعه، فضا را برای ایجاد همکاری فراهم نماییم.

گفتنی است در پایان این بازدید مقرر شد تفاهم نامه ای مشترک مابین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و مجموعه آسایشگاه خیریه کهریزک تهیه و امضا شود.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu