1403/5/14

کد خبر: 54089

1400-10-11 13:25:24

پیکرهای عزیزان ورزشکار فوتبال قطع عضو ما امروز وارد کشور و راهی خوزستان می شود

اسبقیان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار لژیونرهای فوتبال قطع عضو گفت: پیکرهای ورزشکاران ما با پیگیری های انجام شده توسط وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی امروز وارد کشور خواهد شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: حادثه درگذشت ورزشکاران فوتبال قطع عضو کشورمان در زلزله اخیر کشور ترکیه را به خانواده های محترمشان و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می کنم. با دستور وزیر ورزش و جوانان، فدراسیون و وزارت ورزش به خصوص مدیرکل امور بین الملل وزارت پس از حادثه، به صورت لحظه ای پیگیر وضعیت ۳ لژیونر کشورمان بودند.

وی ادامه داد: از همان دقایق اولیه حادثه، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران، سرپرست تیم باشگاهی فوتبال ترکیه پیگیر وضعیت این ۳ ورزشکار بودند و ما هم از طریق واحد بین الملل فدراسیون و همچنین دکتر تقی زاده مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان پیگیری وضعیت این عزیزان بودیم. پیکر هر ۳ فوتبالیست ما از زیر آوار بیرون آمده و هماهنگی های لازم برای انتقال پیکر این عزیزان صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون افزود: کارهای تشریفاتی و انتقال پیکرهای این عزیزان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و تلاش های مدیرکل استان دکتر بیرامی امروز بین ساعت ۱۳ الی ۱۵ انجام می شود و اگر پروازی وجود نداشته باشد، پیکرهای آنها ممکن است از طریق آمبولانس به استان خوزستان منتقل شود.

رئیس فدراسیون در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان گفت: از دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، دکتر تقی زاده مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان، دکتر بیرامی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و تمام عزیزان و دوستان این ۳ ورزشکار و واحد بین الملل فدراسیون تشکر و قدردانی می کنم که از همان دقایق ابتدایی حادثه تا لحظه انتقال پیکرها به صورت جدی پیگیر وضعیت این عزیزان بودند. باز هم درگذشت ورزشکارن کشورمان را تسلیت عرض می کنم و برای آنها از خداوند منان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل، سلامتی و طول عمر با عزت از پروردگار متعال مسئلت می‌نماید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu