1403/5/14

کد خبر: 54343

1400-10-11 13:25:24

برای زنده یاد سیامند رحمان احترام ویژه ای قائل هستم / ایران سرمشق پیام دوستی و همبستگی در ورزش است

نشست صمیمانه ای با حضور رافائل سانتونخا و خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز پنجشنبه بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شد.

خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه بیان کرد: نصیرزاده از مدیران موفقی است که توانسته حال و هوای خوبی به ورزش پرورش اندام بدهد. ای کاش فرصت می شد تا سانتونخا با سفر به استان های مختلف کشورمان با مناطق مختلف آشنا می شد. ایران منطقه خاص جغرافیایی با قومیت های مختلف است. کشور ایران سال ها است که از امنیت خوب و جدی برخودار است. هم ما و هم وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران حمایت می کند و می دانم که فدراسیون جهانی پرورش اندام هم از فدراسیون ایران حمایت کرده است. ورزشکاران از برگزاری مسابقات بین المللی در ایران استقبال فراوانی می کنند. خوشحالم که فرصت شد تا با رئیس فدراسیون جهانی دیدار داشته باشم.

رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در این نشست عنوان کرد: از اینکه بتوانم به ایران سفر کنم بسیار خوشحال می شوم. مایل هستم به اطلاع شما برسانم که ما در فدراسیون جهانی احترام ویژه و خاصی برای ایران قائل هستیم. به طور حتم ایران به خاطر فرهنگ و تمدن غنی که دارد و به خاطر مهمان نوازی مردمانش بسیار برای توریست ها جذاب است و من هم مستثنی نیستم. می دانم که ایران کشوری است که عاشق آن هستند و هر بار که من به اینجا سفر می کنم برای من مانند یک هدیه است.

وی ادامه داد: از ورزش برای همبستگی و القای آن به جامعه استفاده می شود. احترام ویژه برای زنده یاد سیامند رحمان به دلیل افتخاراتش قائل هستم. ورزش در قرن ۲۱ پیام آور دوستی و همبستگی است و ایران سرمشق این پیام است. هر زمان که به ایران سفر می کنم زیرساخت های خوبی را می بینم که جای تقدیر دارد. خیلی خوشحال می شوم که با ورزشکاران دیدار می کنم. برنامه ای داریم که در آینده در ایران میزبان مسابقات بزرگی باشیم. من همیشه به ورزشکاران ایران خوش آمد می گویم.

رئیس فدراسیون جهانی در پایان گفت: ورزشکاران و ورزش ایران در اکثر رویدادهای ما حضور دارند. از شما برای حمایتی که از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران دارید تشکر و قدردانی می کنم. ما اینجا هستیم تا این پیام را به نسل جوان بدهیم که ما به دنبال ورزش سالم و پاک هستیم.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این دیدار اظهار کرد: خیر مقدم عرض می کنم. خیلی خوشحال هستیم که شما را ملاقات می کنیم. آقای خسروی وفا بنیانگذار این فدراسیون هستند و از ایشان تشکر می کنیم که این امکان را فراهم آورد که ما امروز میزبان شما باشیم. همچنین از نصیرزاده تشکر می کنم که حضور پیدا کرد. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در طول تاریخ بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درخشش های فوق العاده ای در پارالمپیک ها و پاراآسیایی ها داشته است.

رئیس فدراسیون گفت: ما در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنیم و موفقیت های قابل توجهی در پارالمپیک ها و پاراآسیایی ها داشته ایم و برای حضور پرقدرت در بازی های هانگژو آماده می شویم و به دنبال آن در پاریس ۲۰۲۴٫ دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب به ورزش جانبازان و معلولین توجه ویژه ای داشته است. مجددا ابراز خوشحالیم را از حضور در ایران خاصه در فدراسیون اعلام میدارم.

نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از اسبقیان برای این میزبانی تشکر می کنم. امیدوارم که با حمایت کمیته ملی المپیک و موافقت فدراسیون جهانی بتوانیم میزبان مسابقات قهرمانی مردان جهان باشیم.

در پایان هدیه ای از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu