1403/5/14

کد خبر: 54403

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: پهلوان سیامند رحمان متعلق به کل جهان اسلام است

رئیس فدراسیون گفت: پهلوان سیامند رحمان متعلق به ایران عزیز اسلامی نبود، او متعلق به کل جهان اسلام بود. جهان اسلام همواره به وجود او به عنوان یک اسطوره افتخار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون در مراسم اختتامیه رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری مردان، جام فجر، یادواره سیامند رحمان ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران و تیم های حاضر در مسابقات، بیان کرد: یاد و نام شهدا و امام عزیز شهدا را گرامی می دارم و به روح پاک آنها سلام، صلوات و درود می فرستم.

وی ادامه داد: دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، خدمت ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین داشته اند و دارند و سال ها در فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک به عنوان نایب رئیس خدمات ارزشمندی را به جامعه ورزش این حوزه داشته است.

اسبقیان افزود: فرارسیدن سالروز شهادت هفتمین ستاره اختر تابناک امامت و ولایت امام موسی کاظم (ع) را خدمت تمام قهرمانان ارزشمند و ولایتمدار تسلیت عرض می کنم. خسته نباشید ویژه ای به تمام ورزشکاران، داوران، مربیان، دست اندرکان و به ویژه عزام الزوعبی دارم.

وی اظهار داشت: کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در اهدافی که برای موضوع استعدادیابی دارد، به همین دلیل حضور جوانان و نوجوانان در دستور کار ویژه خود قرار داده است. به همین خاطر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه ریزی کمیته ملی پارالمپیک در این چند روز ورزشکاران، مربیان وداوران را از اقصی نقاط کشور در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون دور هم آورده است که در بین ورزشکاران شرکت کننده، ورزشکاران نوجوان و نونهال داشتیم که برای آینده وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیرگذار خواهد بود. قهرمانان و به خصوص نوجوانان ما می خواهند به زودی جا پای سیامند رحمان عزیز بگذارند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: در این دوره از مسابقات وظیفه داشتیم یاد و نام اعجوبه و اسطوره وزنه برداری جانبازان و معلولین را گرامی بداریم. زنده یاد سیامند رحمان بارها و بارها موفق شد سرود مقدس جمهور اسلامی ایران را طنین انداز کند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد. پهلوان سیامند رحمان متعلق به ایران عزیز اسلامی نبود، او متعلق به کل جهان اسلام بود. جهان اسلام همواره به وجود او به عنوان یک اسطوره افتخار خواهد کرد. افتخار آفرینی های زنده یاد سیماند رحمان هم در کلکسیون افتخار فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و هم در کلکسوین افتخارات کمیته ملی پارالمپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک به یادگار خواهد ماند. نام و یاد این پهلوان ارزشمند را گرامی میدارم و نام و یاد همه شهدای عزیز ایران اسلامی گرامی می دارم و به روح پاک آنها سلام و صلوات می فرستم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu