1403/5/14

کد خبر: 54535

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران امروز دوشنبه یکم اسفند ماه برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد: عید مبعث را پشت سرگذاشتیم. مبعث پیامبر رحمت و مهربانی را خدمت شما تبریک عرض می کنم و برای همکارانم آروزی سلامتی و توفیق دارم. در هفته ای که گذشت مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری بانوان و آقایان را پشت سر گذاشتیم که به لحاظ برگزاری مراسم های افتتاحیه و اختتامیه می بایست آسیب شناسی انجام و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف مرتفع شود تا شاهد برگزاری هرچه بهتر این مراسم ها در مسابقات آینده باشیم.

وی ادامه داد: روز گذشته مجمع انتخاباتی استان کرمان به خوبی برگزار شد و مهدی نخعی برای چهار سال دیگر رئیس هیئت ماند و انصراف خانم کردستانی به دلیل حضور یک پیشکسوت برای پست ریاست بسیار ارزشمند بود و نشان از اخلاق پهلوانی او داشت.

رئیس فدراسیون گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، می بایست استان هایی که مشکل دسترسی و مناسب سازی سالن های ورزشی را دارند شناسایی نماییم تا فضا برای حضور جانبازان و معلولین در ورزش ایجاد شود. همچنین گزارش دستگاه های اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی شود تا برای گزارش نهایی به ستاد مطالب آماده باشد.

در پایان، مدیران حاضر در جلسه گزارشی در خصوص اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu