1403/5/14

کد خبر: 54810

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ باید جهادی تر از قبل عمل کنیم

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران امروز دوشنبه هشتم اسفند ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا جلسه بیان کرد: حادثه تلخ و بسیار غم انگیزی را برای وزیر ورزش و همکاران وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان و شهرستان بافت شاهد بودیم و در نهایت برادر ارزشمند و جهادی دکتر اسماعیل احمدی در این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کرد و شهید شد. سختی این حادثه زمانی بیشتر می شود که در حال حاضر دکتر پاریزی، ستوده نژاد و دکتر جوادی مدیران کل استان های کرمان، آذربایجان شرقی و تهران و همچنین وزیر ورزش و دیگر همراهانشان در بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد: من شهادت دکتر احمدی را به خانواده محترمشان و جامعه ورزش تسلیت عرض می کنم و سلامتی و شفای عاجل برای وزیر ورزش، مدیران کل استانی و همراهانشان را در این روزهای عزیز از خداوند متعال خواستارم. البته خوشبختانه با دعای خیر همکاران و مردم عزیز حال دکتر سجادی رو به بهبود است و امیدوارم که این روند تا سلامتی کاملشان با دعای شما و همکارانمان در وزارت ورزش و جوانان ادامه داشته باشد.

اسبقیان افزود: امروز شاهد کمک رسانی کشورهای اسلامی به مناطق زلزله زده کشور سوریه هستیم. ما مسلمانان باید با یکدیگر مهربان باشیم. با توجه به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور وزنه برداری و تعاملات خوبی که با نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک در این رویداد داشتیم، امروز شاهد بازخوردهای خوبی را از سوی IPC به جهت برگزاری دوره های آموزشی در سال آتی هستیم و حتی امیدوارم بتوانیم در آینده میزبان رقابت های کشورهای اسلامی در ایران عزیز اسلامی باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: سال آینده به لحاظ برگزاری رقابت های بازی های پاراآسیایی بسیار حائز اهمیت است و ما نتیجه ۴ سال تلاشمان را در این رویداد و همچنین رقابت های جهانی و آسیایی که در رشته های مختلف داریم خواهیم دید. ما باید سال آینده جهادی تر از امسال و سال های گذشته کار کنیم تا نتایج درخشانی را در این رویداد شاهد باشیم.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون گفت: سال آینده با توجه به برگزاری مسابقات وزنه برداری می توانیم دوره آموزشی یا بازآموزی داوری این رشته را برگزار کینم به همین منظور واحد مدیریت ورزشی و آموزش از الان به دنبال بررسی شرایط برگزاری این دوره ها باشند. همچنین برای برگزاری اردو تیراندازی منتظر بررسی رقابت های قهرمانی کشور و نتایج ارزیابی عملکرد ورزشکاران هستیم.

در پایان مدیران حاضر در جلسه گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu