1403/5/14

کد خبر: 54908

1400-10-11 13:25:24

ششمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون برگزار شد

وضعیت عملکرد وزنه برداری و دو و میدانی جانبازان و معلولین در جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، ششمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، عسگری، گلشنی، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد امروز چهارشنبه دهم اسفند ماه با هدف بررسی وضعیت عملکرد ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور توزنه برداری و عملکرد ملی پوشان دو ومیدانی در رقابت های گرندپری فزاع امارات برگزار شد.

 در ابتدای جلسه حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: پیرو مصوبات جلسه روز گذشته در خصوص رشته تیراندازی، با رویکرد حضور ملی پوشان در ماده های تیمی بازی های پاراآسیایی هانگژو، در هر ماده ۳ نفر برتر ورزشکار مسابقات قهرمانی کشور را انتخاب کردیم و بر این اساس در طی دو روز اردو، رکوردگیری انجام شود تا بهترین نفرات در اردو بمانند. همچنین در صورت امکان سال آینده مسابقات آزاد را برگزار خواهیم کرد تا شرایط برای ارزیابی تیراندازان جوان نیز مهیا شود.

در این جلسه وضعیت عملکرد ملی پوشان و ورزشکاران در مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری در گروه آقایان و بانوان و همچنین نتایج ثبت شده توسط ملی پوشان دو و میدانی در رقابت های بین المللی گرندپری فزاع امارات مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این نشست گفت: گزارشات فنی خیلی خوبی در خصوص وضعیت این دو رشته ارائه شد. همان طور که گفتم با توجه به اهمیت مسابقات بازی های پاراآسیایی هانگژو باید جهادی تر عمل کنیم و همچنین در خصوص هزینه ها، صرفه جویی را در اولویت قرار دهیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu