1403/5/14

کد خبر: 55060

1400-10-11 13:25:24

همدلی و احساس مسئولیت پذیری باعث تداوم موفقیت های فدراسیون خواهد شد

اسبقیان گفت: در فدراسیون باید با همدلی و مسئولیت پذیری به تداوم پیشرفت آن کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشست شورای مدیران فدراسیون امروز یکشنبه چهاردهم اسفند ماه با حضور رئیس، دبیر، مدیران و برخی از کارکنان فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا جلسه، اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: اعیاد ماه شعبان را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم و آروزی سلامتی و توفیق برای شما همکارانم دارم. فرصتی شد تا امروز در این جلسه نکاتی را مطرح کنیم.

وی ادامه داد:امروز استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکا، درصدد طرح ریزی برای شکست و تخریب انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما هر انسان عاقلی می تواند اقتدار را در مقام معظم رهبری ببیند و همین اقتدار باعث شده است که در جنگ ترکیبی و اقتصادی ملت و کشور ایران به کسی باج ندهد و این اقتدار بسیار ارزشمند است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: نظام سلطه در حال رصد وضعیت کشور است. سربازان و بسیجیان ما در زمان دفاع مقدس برای حفظ این مرز و بوم و ارزش های اسلامی جانفشانی های زیادی کردند و باید امروز با تفکر حرکت کنیم. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب انقلاب اسلامی رشد کرد و با حضور در میدان باعث ترس و وحشت دشمنان بود. او برای اعتقاد و ایمانش جنگید و ارزش ها را فراموش نکرد. کاروان جمهوری اسلامی ایران در حرکت است و امروز با وجود تحریم های ناجوانمردانه شاهد پیشرفت کشور در عرصه های مختلف صنایع موشکی، هوافضا، سلولهای بنیادی، فناوری هسته ای، هوش مصنوعی هستیم که توانسته استکبار جهانی را درمانده کند.

در پایان این نشست، مدیران و کارکنان حاضر در جلسه گزارشی در خصوص اقدامات خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu