1403/5/14

کد خبر: 55098

1400-10-11 13:25:24

دیدار اسبقیان با استاندار چهارمحال و بختیاری

رئیس فدراسیون پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی چهارمحال و بختیاری، با حضور در استانداری با استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت چهارمحال و بختیاری، اسبقیان رئیس فدراسیون به همراه سرهنگ کیوانی رئیس بسیج ورزشکاران استان، قرنبانپور سرپرست، فرهادی نایب رئیس بانوان و نیکزاد خزانه دار هیئت و فتاحی از ورزشکاران پاراتیروکمان استان و جعفری نایب رئیس بانوان هیئت شهرستان شهرکرد، با حضور در استانداری استان با دکتر حیدری استاندار و دکتر بنیادی فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان امروز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه در خصوص مسائل و هیئت و مشکلات ورزشکاران استان گفتگو کرد.
در این دیدار قربانپور سرپرست هیئت گزارشی درخصوص عملکرد هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان ارائه کردند.
اسبقیان رئیس فدراسیون در این نشست گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شامل سیاست ها، راهبردها، وظایف و ظوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخار آفرینی ورزش جانبازان و معلولین است که از سوی رئیس محترم جمهور ابلاغ شده و به منزله قانون و لازم الاجرا است. برای اجرای این مصوبه دبیرخانه ای در ذیل کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی به دبیری رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تشکیل شده که هر ساله گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه می دهد.
وی ادامه داد: این مصوبه برای ۱۶ دستگاه در راستای حمایت از ورزش جانبازان و معلولین وظایفی مشخص کرده است. در استان‌ها نیز این ستاد با ریاست مدیر اداره کل ورزش و جوانان باید فعالیت کند تا نمایندگان استان‌ها فضایی برای پیگیری مصوبه داشته باشند چرا که این ابلاغیه می تواند راهی برای توسعه ورزش جانبازان و معلولین باشد. از استاندار استان می خواهم پیگیر تشکیل ستاد باشند تا این مصوبه عملیاتی شود.
رئیس فدراسیون با بیان این مطلب که ۱۵ درصد از افراد جامعه را جانبازان و معلولین تشکیل می دهند گفت: نباید بی تفاوت از این افراد عبور کنیم و استان چهارمحال و بختیاری می تواند با همارهی سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به شناسایی ورزشکاران مستعد بپردازد تا فضا برای رشی و توسعه ورزش جانبازان و معلولین در این استان مهیا شود.
دکتر حیدری استاندار چهار محال و بختیاری بیان کرد: این استان آمادگی میزبانی اردوهای تیم های ملی را دارد و اگر وزارت ورزش و جوانان سرمایه گذاری کند می توانیم با احداث کمپ تیم های ملی شرایط را برای آمادگی ورزشکاران دررشته های مختلف آماده کنیم. این استان بام ایران است و به لحاظ اقلیمی در شرایط خوبی قرار دارد و می توان با استفاده از ظرفیت های سپاه پاسداران، سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به پیشرفت ورزش کشور کمک کنیم.
در پایان مقرر شد جلسه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان با حضور روسای شهرستان‌ها، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر نهادها تشکیل شود. همچنین سالن ورزشی به صورت رایگان در اختیار هیئت استان قرار گیرد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu