1403/5/13

کد خبر: 55340

1400-10-11 13:25:24

برگزاری مراسم معارفه کلثوم سوره میری نژاد به عنوان نایب رئیس بانوان انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین

با حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، کلثوم سوره میری نژاد به عنوان نایب رئیس بانوان انجمن دو و میدانی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز مراسم معارفه کلثوم سوره میری نژاد به عنوان نایب رئیس بانوان انجمن دو و میدانی با حضور اسبقیان رئیس، حمیدی دبیر، نصیری نایب رییس بانوان فدراسیون، شیعه مربی تیم ملی دو و میدانی برگزار شد.

در این نشست اسبقیان رئیس فدراسیون بیان کرد: خوشحالم که امروز در خدمت بانوان دو و میدانی کار هستیم. دو و میدانی مادر تمام رشته‌های ورزشی است چرا که در این رشته، هم ماده دو، هم پرتاب و هم پریدن داریم. دو و میدانی به نوعی از لحظه خلقت بشر روی کره زمین به وجود آمده است.

وی ادامه داد: دو و میدانی به معنی آمادگی جسمانی است. در هر ماده از دو، هم نیاز به سرعت و هم نیاز به استقامت است و دو و میدانی مکمل تمام رشته ها است.

رئیس فدراسیون افزود: این موارد نشان از اهمیت دو و میدانی دارد. ما در کشور در چند سال اخیر شاهد افتخارات زیادی در رشته دو و میدانی هم در افراد سالم و هم در جانبازان و معلولین بودیم.

اسبقیان عنوان کرد: انتظار داریم که با حضور خانم سوره میری نژاد، شاهد استعدادیابی بانوان در ماده های پرش و دوها باشیم و یکی از ماموریت های او می‌تواند ایجاد تحول باشد.

رئیس فدراسیون اظهار داشت: از شیعه به لحاظ اخلاق و تلاش‌هایی که در طول این سال‌ها به عنوان نایب رئیس بانوان انجمن داشتند و همچنین تعامل و همکاری با فدراسیون تشکر و قدردانی می‌کنم و برای او آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم در بخش مربیگری بانوان همانند زمانی که در انجمن بودند موفق باشند.

وی تصریح کرد: از امروز یک متخصص به خانواده دو و میدانی جانبازان و معلولین اضافه شد که با کمک هم می توانید یک تیم قدرتمند را تشکیل دهید که مطمئنم اثرات آن هم معلوم خواهد شد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: مسئولیت انجمن با حمیدی است و فدراسیون و خانم نصیری در بخش بانوان با سوره میری نژاد همکاری و تعامل را خواهند داشت. خوشحالم که خانم میری نژاد در حوزه تعلیم و تربیت حضور دارند. امیدوارم دو و میدانی بانوان پر فروغ تر از گذشته حاضر شود و سال موفقی برای ورزشکاران این حوزه باشد.

در ادامه نشست حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: از شیعه برای تلاش‌های ارزنده‌ای که برای دو و میدانی جانبازان و معلولین کشیدند تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم به عنوان مربی و با تمرکز در تیم ملی نتیجه لازم را بدست آورند. به سوره میری نژاد خوش آمد می‌گویم. امیدوارم حضور او در راستای رسیدن به اهداف انجمن و فدراسیون موثر باشد و برای توسعه این رشته و کسب سکوهای جهانی کمک کنند.

دبیر فدراسیون گفت: سال پرکاری را به ویژه در شش ماهه نخست سال برای دو و میدانی در پیش داریم که امیدوارم با حضور میری نژاد به هدف‌هایمان دست پیدا کنیم.

نصیری نایب رئیس بانوان فدراسیون عنوان کرد: تغییراتی صورت گرفت که امیدوارم در انجمن با خانم سوره میری نژاد و در تیم ملی با خانم شیعه شاهد تداوم افتخار آفرینی های بانوان توانمندمان باشیم.

شیعه مربی تیم ملی گفت: خوشحالم که توانستم به خانواده دو و میدانی جانبازان و معلولین کمک کنم و تلاش می کنم این روند ادامه داشته باشد و خودم را عضو کوچکی از این خانواده بزرگ می دانم که هدفم موفقیت ورزشکاران آن است.

سوره میری نژاد نایب رئیس بانوان انجمن گفت: برای تحقق اهداف انجمن و فدراسیون تمام تلاشم را به کار می گیرم و به طور حتم در این مسیر از حضور شیعه بهره خواهم برد و از تجربیات او استفاده خواهم کرد.

گفتنی است در پایان از شیعه با اهدای لوحی از سوی رئیس فدراسیون قدردانی و حکم میری سوره نژاد نیز اهدا شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu