1403/5/13

کد خبر: 55500

1400-10-11 13:25:24

نام هادی رضایی در میان نامزدهای ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال ۲۰۲۳ قرار گرفت

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان نامزد ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال سال ۲۰۲۳ شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، وب‌سایت سازمان جهانی پارا والیبال، اسامی ۱۶ کاندیدای ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال در سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد که هادی رضایی سرمربی پر افتخار تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در میان این نامزد ها قرار دارد. پس از پایان رأی گیری، ۶ نامزد برتر برای انتخاب نهایی در فهرست رسمی کمیته انتخاب ورود به تالار بین‌المللی مشاهیر والیبال قرار خواهند گرفت.

وب سایت سازمان جهانی پاراوالیبال درباره سوابق هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان نوشت:" هادی رضایی از پارالمپیک ۱۹۸۸ تا ۲۰۲۰ در هر دوره از بازی ها موفق به کسب مدال‌ شامل ۷ طلا و ۲ نقره چه به عنوان ورزشکار و چه در سمت مربی شده است.او به عنوان بازیکن در ۳ پارالمپیک متوالی ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۲ بارسلون و ۱۹۹۶ آتلانتا به مدال طلا رسید و از پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی به عنوان مربی موفق به کسب ۴ مدال طلا در بازی های ۲۰۰۰سیدنی ، ۲۰۰۸ پکن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو شد و در پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۲ لندن به مدال نقره دست یافت.

گفتنی است با ورود به وب سایت سازمان جهانی پاراوالیبال می توانید به هادی رضایی سرمربی پرافتخار والیبال نشسته کشورمان رای دهید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu