1403/5/13

کد خبر: 56124

1400-10-11 13:25:24

مسائل فرهنگی در مسابقات، اردوها و برنامه های فدراسیون اجرا می شود

اسبقیان در جلسه شورای مدیران فدراسیون گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت مسائل فرهنگی، ما نباید از اجرای آن در برنامه های فدراسیون غافل شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: عید سعید فطر را تبریک عرض می کنم امیدوارم توانسته باشیم بهره لازم را از برکات ماه رمضان به ویژه شب های قدر ببریم و اندوخته هایمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر اهمیت مسائل فرهنگی، در مسابقات قهرمانی کشور، اردوهای تیم های ملی و دیگر برنامه های فدراسیون به طور حتم موضوعات فرهنگی لحاظ خواهد شد. مطالب فرهنگی باید نهادینه شود و ما نباید از اجرای این مسائل غافل شویم.

رئیس فدراسیون گفت: با تلاش شما همکاران به طور حتم روزهای خوبی را برای ورزش جانبازان و معلولین رقم می زنیم تا ملی پوشان ما بتوانند با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند و نتایج درخشانی را در رقابت ها بدست آورند.

حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، اردوی تیم های ملی تیراندازی، بسکتبال با ویلچر مردان و وزنه برداری بانوان آغاز شده و دیگر رشته های نیز در این ماه اردوهای خود را برگزار می کنند. همچنین در اردیبهشت دو رقابت قهرمانی کشور در رشته های شنا و دو و میدانی تحت نظارت IPC خواهیم داشت که اقدامات لازم برای برگزاری آن در حال انجام است. همچنین تیم ملی والیبال نشسته قزاقستان برای برپایی اردو مشترک با تیم ملی ایران از پانزدهم اردیبهشت ماه وارد کشور خواهد شد و در تلاش هستیم با برگزاری اردوها، ملی پوشان با آمادگی کامل راهی بازی های پاراآسیایی هانگژو شوند.

در پایان نشست امروز، مدیران از برنامه های در دست اقدام واحد های خود گزارشی ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu