1403/5/13

کد خبر: 56198

1400-10-11 13:25:24

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درگذشت جانباز دلاور علیرضا صفارزاده را تسلیت گفت

فدراسیون ورز‌ش‌های جانبازان و معلولین طی پیامی، درگذشت جانباز دلاور علیرضا صفارزاده را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، فدراسیون درگذشت جانباز دلاور علیرضا صفارزاده نایب رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْم رب الشهدا و الصدیقین

خانواده محترم جانباز شهید حاج علیرضا صفارزاده

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت هستند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت عالم را عطرآگین می کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشوراییان ، ندای آسمانی ” ارجعی الی ربک ” را اجابت نموده و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصا” سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

خیل دلدادگان سالار شهیدان جملگی شیدای شهادت بودند. حاج علیرضاصفارزاده، جانباز سرافراز و نایب رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

خبر شهادت جانباز صبور و فقید این دیار موجب تألم و تاثر فراوان شد. فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین وصل عاشقانه جانباز سرافراز، شهید گران‌قدر، حاج علیرضا صفارزاده را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترمشان و هم‌رزمان وی تسلیت عرض می‌نماید و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و تسلی خاطر را خواستار است.

روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu