1403/5/9

کد خبر: 5624

1400-10-11 13:25:24

در سایه همدلی و کار تیمی منسجم و حمایت های شهرداری آمل به عنوان قهرمانی دست یافتیم

مسعود فلاح، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با همراهی تیمش به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر سال 96 دست یافت.

فلاح در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص رقابت های این دوره گفت: تیم شهرداری آمل از سال 1388 با حمایت شهرداری آمل در حال فعالیت است و تا کنون در رقابت های لیگ برت به عنوان سوم در سالهای 93 و 94، نایب قهرمانی در سال 95 و عنوان قهرمانی در سال 96 دست یافته ایم و خوشبختانه این تیم روندی صعودی را در لیگ برتر در پیش گرفته است.

وی افزود: نزدیک به 75 درصد از بازیکنان تیم شهرداری آمل بومی هستند و بازیکنان خوبی از این تیم در رده جوانان و بزرگسالان به تیم ملی راه یافته اند و نقش موثری در این تیم ها ایفا کرده اند.

سرمربی تیم شهرداری آمل خاطر نشان کرد: تیم شهرداری آمل در سطح منطقه تیمی شناخته شده است و از پیر و جوان با آن آشنایی دارند. این محبوبیت به خاطر حمایت های همه جانبه مسئولین از این تیم است که در همه زمینه ها با ما همراهی و همکاری دارند و امیدواریم در سال آینده نیز بتوانیم در سایه این حمایت نسبت به جذب جوانان و بازیکنان دیگر نیز اقدام کنیم.

فلاح گفت: جوان ترین بازیکن تیم 16 و مسن ترین بازیکن 31 سال دارد و در مجموع تیم جوانی در اختیار داریم. همدلی، انسجام و انگیزه برای قهرمانی باعث شده تا بتوانیم هر سال بهتر از سال پیش باشیم و نتایج بهتری بدست آوریم.

وی افزود: تمرینات تیم در سال جدید هم از 15 فروردین ماه آغاز می شود، چرا که برخی از بازیکنان باید در اردوهای تیم های ملی برای مسابقات جهانی و پاراآسیایی جاکارتا حاضر شوند و نیاز هست پیش از اردوها در تمرینات باشگاهی خود حضور داشته باشند.

سرمربی تیم شهرداری آمل در پایان اظهار داشت: خوشحالیم با اینکه یک تیم شهرستانی هستیم توانستیم برای اولین بار به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم و تلاش می کنیم سال آینده هم این عنوان را حفظ کنیم و پاسخگوی حمایت مردم و مسئولین منطقه باشیم.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu