1403/5/13

کد خبر: 56281

1400-10-11 13:25:24

مسابقات قهرمانی کشور شنا و دو و میدانی را با تمام ظرفیت فدراسیون برگزار می کنیم

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: عروج آسمانی سردار صفارزاده را تسلیت عرض می کنم. او برای ورزش کشور زحمات زیادی کشید و شاهد تلاش های سردار در فدراسیون، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های زورخانه‌ای بودیم. به روح پاک او سلام، صلوات و درود می فرستم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجمع کرمانشاه به خوبی برگزار شد. پس از این مجمع، در منزل شهیدان رضوانی مدنی حضور پیدا کردم. این خانواده ۴ شهید به انقلاب اسلامی هدیه کرده که این موضوع بسیار ارزشمند است. منزل این شهیدان بزرگوار رنگ و بوی خاصی داشت و من در دیدار با این خانواده معزز گفتم این منزل مانند حرم است چرا که حالت بسیار معنوی دارد و توصیه می کنم که اگر به کرمانشاه سفر کردید به طور حتم با حضور در این منزل، با خانواده معزز شهیدان رضوانی مدنی دیدار کنید.

اسبقیان با بیان این مطلب که این فدراسیون، فدراسیون فرهنگی است عنوان کرد: توجه به موضوعات فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی از اهداف فدراسیون است و خوشبختانه عملکرد خیلی خوبی در این زمینه داشتیم و در تمام مناسبت های ملی و مذهبی با اجرای برنامه ها و حضور در مراسم ها توانسته ایم عملکرد خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون در پایان با اشاره به اهمیت رقابت‌های قهرمانی کشور پیش رو گفت: از همکاران می خواهم تا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های فدراسیون، مسابقات قهرمانی کشور شنا و دو و میدانی را با نظم کامل برگزار نمایند.

در پایان، مدیران حاضر در جلسه، گزارشی از اقدامات واحد خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu