1403/5/13

کد خبر: 56507

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد

جلسه شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید حمیدرضا الداغی، بیان کرد: شهادت توفیق است. امروز به خاطر رشادت ها و ایثارگری های شهیدان، جانبازان، ایثارگران، آزادگان است که شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم. ما امنیت و آرامش امروز خودمان را مدیون خون شهیدان هستیم و به عنوان سربازان ولایت پای انقلاب جمهوری اسلامی ایستاده ایم تا پرچم این انقلاب را به دستان حضرت ولیعصر (عج) برسانیم.

وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی کشور شنا با حضور حدود ۹۰ ورزشکار به خوبی برگزار شد و نکته بارز آن حضور جوانان، نوجوانان، جانبازان پیشکسوتان در این دوره از مسابقات بود و خوشبختانه توانستیم در این رقابت ها با اهدای هدایایی از جانبازان عزیزمان تجلیل کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: خدا را شاکرم که جانبازان و معلولین عزیز ما وارد عرصه ورزش شدند و در مسابقات قهرمانی کشور شنا شاهد رقابت آنها بودیم. امام خمینی (ره) در سخنانشان فرمودند"نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمرۀ خود به فراموشی سپرده شوند." و ما امروز این جمله را شعار فدراسیون قرار می دهیم و به طور حتم در کنار جانبازان، در برنامه فرهنگی از همسران آنها نیز قدردانی خواهیم کرد.

حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: خوشبختانه مسابقات قهرمانی کشور شنا به نحو مطلوبی برگزار شد. در طول این ۳ سال تلاش کردیم تا رده سنی جوانان و نوجوانان را نیز وارد عرصه رقابت کنیم و امروز در مسابقات قهرمانی کشور به این هدف مهم رسیدیم و توانستیم در رشته های والیبال نشسته، دو و میدانی، وزنه برداری و اکنون در شنا شاهد حضور ورزشکاران جوانی باشیم که می توانند پشتوانه خوبی برای تیم های ملی باشند.

مدیران حاضر در جلسه، گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu