1403/5/13

کد خبر: 57007

1400-10-11 13:25:24

رکوردگیری جوانان وزنه بردار جانباز و معلول برگزار شد

اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین در رده جوانان امروز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در آخرین روز از اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان، رکوردگیری ورزشکاران با حضور اسبقیان رئیس و گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی و شکری مدیر پشتیبانی فدراسیون، داود بهتاج سرمربی و چلتوک‌کار و امینی مربیان تیم ملی، ۳ داور رسمی، آذرپاد دبیر انجمن وزنه برداری برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این بازدید بیان کرد: بسیار خوشحالم که شما جوانان عزیز اینطور با اراده با این فولاد سرد می جنگید. امروز اعتماد به نفس بالایی از شما دیدم که به آینده وزنه برداری جانبازان و معلولین امیدوار شدم.

وی ادامه داد: شما با اراده قوی و اعتماد به نفسی که دارید در جامعه الهام بخش هستید. به طور حتم ورزشکاران جانباز و معلول، افتخاراتی را رقم می زنند که افراد سالم هم نمی توانند آن را انجام دهند بنابراین شما می‌توانید در جامعه برای افراد سالم و دیگر جانبازان و معلولینی که در خانه هستند الهام بخش باشید تا وارد عرصه ورزش شوند.

رئیس فدراسیون گفت: شما جوانان امروز می توانید با بهره گیری از تجربیات و سابقه مربیان خود به دانش فنی تان بیفزایید تا نتایج بهتری را بدست آورید.

گفتنی است سید علی رشید مهر، رضا حسینوند، رضا عنایت‌الهی، مرزیار توانیا، محمدامین زهیر، علی‌اصغر دهقانی، احمدرضا احمدی، حسن محمد حسین‌پور، مهرشاد رادمرد، مبین محمدی، سید محمدحسن فقیهی، میلاد حمیدی، مانی سعیدی ورزشکارانی بودند که در این رکوردگیری حضور داشتند و نتایج آنها توسط داود بهتاج سرمربی تیم ملی به انجمن تحویل داده شد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu