1403/5/13

کد خبر: 57063

1400-10-11 13:25:24

سید مصطفی اعرابی سرپرست انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین شد

با حکم رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اعرابی، سرپرستی انجمن تیراندازی را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، اسبقیان رئیس فدراسیون با حکمی، سید مصطفی اعرابی را به عنوان سرپرست انجمن تیراندازی منصوب کرد و امروز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه این حکم از سوی رئیس فدراسیون و با حضور گیلانی نژاد سرپرست مدیریت ورزشی فدراسیون به اعرابی اهدا شد.

در این جلسه، اسبقیان رئیس فدراسیون از تلاش ها و خدمات اله کرمی رئیس سابق انجمن که در حال حاضر در کمیته ملی پارالمپیک فعالیت می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سید مصطفی اعرابی

با عنایت به حسن سوابق، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی  در رشته تیراندازی، به موجب این حکم بعنوان "سرپرست انجمن تیراندازی" منصوب می‌شوید.

امید است؛ با اتکال به  ایزد متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)  و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و با بهره‌مندی از نقطه نظرات صاحب نظران و کارشناسان خبره این رشته ورزشی در انجام وظایف خطیری که به عهده دارید با عنایت به اساسنامه، دستورالعملها برابر مقررات و موازین قانونی در امر توسعه و گسترش ورزش تیراندازی موفق و مؤید باشید.

گفتنی است اعرابی ریاست تیراندازی باشگاه فجر سپاه، مربیگری تیم های نیروی زمینی سپاه، دانشگاه امام حسین (ع)، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح را در کارنامه خود دارد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu