1403/5/9

کد خبر: 5712

1400-10-11 13:25:24

هیات ورزش های جانبازان و معلولین، هیات برتر ورزشی یزد در سال 96 شناخته شد

با معرفی اداره کل تربیت بدنی یزد، هیات ورزش های جانبازان و معلولین، هیات شمشیربازی و هیات همگانی به ترتیب به عنوان هیات های برتر این استان معرفی شدند.

سیدکاظم حسینی، دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین یزد با اعلام این خبر گفت: اداره کل تربیت بدنی استان با بررسی شاخص های ورزشی و روابط عمومی و پس از کارشناسی فعالیت های ورزشی در سال 1396، هیات ورزش های جانبازان و معلولین را هیات برتر استان معرفی کرد.

حسینی با اشاره به سابقه همکاری خود با هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان یزد از سال 1381، تاکید کرد: در طول پانزده سال گذشته تلاش ما همواره بر رشد کیفی و کمی رشته های ورزش جانبازان و معلولین در سطح استان و شهرستان های تابعه بوده که در همین راستا نیز 6 شهرستان در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: با فعالیت ورزشی در در 9 رشته آقایان و 8 رشته بانوان، در سال 1396 موفق به پرورش 13 ملی پوش در دو بخش جوانان و بزرگسالان شدیم.

مدیر روابط عمومی هیات یزد گفت: در حوزه ارتباطات و خبر تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی به مخاطبین خود، سازمان های مرتبط و نیز عموم مردم کرده ایم و پاسخگویی را اولویت کاری خود می دانیم.

سیدکاظم حسینی در پایان ضمن تشکر از دکتر عطابخش، رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین یزد و سایر همکاران خود در سالی که گذشت، خاطر نشان کرد: در سال 97 نیز همچون سنوات گذشته با عزم راسخ به انجام رسالت سازمانی خود خواهیم پرداخت.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu