1403/5/13

کد خبر: 57251

1400-10-11 13:25:24

فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر گرامی باد

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز حماسه شکوهمند آزاد سازی خرمشهر، را تبریک گفت.

سوم خرداد ماه یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که با ایستادگی تمام در نبردی تاریخ ساز با توکل بر خدا بلندترین فرازها را غیورانه فتح کردند. حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویداد‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست.

این حماسه که در تقویم ملی ما به عنوان «روز مقاومت، ایثار و پیروزی» نام گذاری شده است؛ یادآور سند پرافتخاری است که شکوه و عظمت آن، برای همیشه در حافظه ی تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

بزرگداشت این رخداد تاریخی و سرنوشت‌ساز، قدردانی از رشادت‌های فرزندان غیور کشورمان و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ادای احترام به تمام جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن سالروز حماسه شکوهمند آزاد سازی خرمشهر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان غیور به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu