1403/5/12

کد خبر: 57419

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: تشکیل آکادمی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین باید در دستور کار قرار گیرد

تشکیل آکادمی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در جلسه امروز شورای مدیران تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه ششم خرداد ماه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در جلسه بیان کرد: یاد و نام شهدا به ویژه سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم و به روح بلند و پاک تمام شهیدان درود و سلام و صلوات می فرستم. خدارا شاکرم که در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین توانستیم مراسم خوبی را برگزار کنیم و از جانبازان سرافراز کشورمان تقدیر کنیم. از تمام همکاران برای برگزاری این مراسم تشکر می کنم.

وی افزود: خوشبختانه روز پنجشنبه با حضور در استان لرستان، مجمع انتخاباتی این هیئت را برگزار کردیم و خاکبازیان به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد و پیش از حضور در این مجمع با برنامه ریزی خوبی که از سوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیئت صورت گرفته بود توانستیم با مادر شهیدان زیودار دیدار و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنیم. در پایان این مجمع هم تندیس فدراسیون را به دکتر قیاسیان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به پاس اقدامات فرهنگی خوبی داشتند اهدا کردیم.

در ادامه جلسه رئیس فدراسیون با تاکید بر اهمیت موضوع مکمل های ورزشی و تغذیه ورزشکاران عنوان کرد: مکمل ها باید با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی مورد استفاده قرار گیرد تا در مسابقات با مشکل دوپینیگ مواجه نشویم. همچنین تغذیه ورزشکاران باید به گونه ای باشد که به لحاظ جسمانی با افت مواجه نشوند. به همین منظور تشکیل آکادمی فدراسیون با حضور متخصصین و اساتید این حوزه باید در دستورکار قرار گیرد تا ملی پوشان ما با آمادگی کامل و به دور از نگرانی برای دوپینگ راهی مسابقات شوند.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، یک فدراسیون چند رشته ای است و به همین منظور باید در اسرع وقت آئین نامه تشکیل آکادمی را تنظیم کنیم تا با حضور کارشناسان بتوانیم به حفظ آمادگی ملی پوشان کمک کنیم.

در ادامه این جلسه حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی تیراندازی راهی مسابقات جام جهانی کره جنوبی شد و امیدوارم نتایج خوبی در این رقابت ها بدست آوریم. روز چهارشنبه دکتر تقی زاده مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون و تمرینات ملی پوشان بازدید داشتند که به طور حتم نتایج مثبت و سازنده آن مشخص خواهد شد.

دبیر فدراسیون گفت: در خصوص بحث مکمل های ورزشی، کادر فنی تیم های ملی شنا و وزنه برداری اطلاعات بسیار خوبی برخوردار هستند و ما هم در مورد این موضوع و بحث تغذیه با فدراسیون پزشکی ورزشی و آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک هماهنگ هستیم و تشکیل آکادمی در فدراسیون فرصتی خواهد بود تا اطلاعات ورزشکاران و کادر فنی ما درباره بحث مکمل و دوپینگ به روز باشد تا با مشکلی مواجه نشوند.

در این جلسه، مدیران از اقدامات و وفعالیت های در دست اقدام واحد های خود گزارشی ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu