1403/5/12

کد خبر: 57638

1400-10-11 13:25:24

پیام تسلیت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین پانزده خرداد

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین طی پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت گفت.

چهاردهم خرداد روز به سوگ نشستن ملت شریف ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و یوم الله پانزدهم خرداد یادآور قیام ملتی مومن و انقلابی در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا ارزش‌های ناب اسلام‌ محمدی ماندگار و جاودان باشد. چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم و بزرگ مردی از تبار صالحان است که با “ایثار، اقتدار و صلابت” اسلام ناب محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ، سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است.

یوم الله پانزدهم خرداد ماه برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را رقم زد. قیامی که با لبیک گفتن به ندای رهبری حکیم و شجاع از سلاله پاک پیامبر(ص)، تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران شد و نام انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) عجین کرد. پانزده خردادماه نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر، جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با فرستادن سلام و درود به روح پاک و ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های مقدس ایشان و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره آنها، ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه جامعه پرافتخار ورزش جانبازان و معلولین تسلیت عرض می نماید و از درگاه خداوند منان عزّت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسئلت دارد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu