1403/5/12

کد خبر: 57686

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران فدراسیون برگزار شد

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان در ابتدا این جلسه بیان کرد:چهاردهم خرداد، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) است. امامی که به ما هویت و بزرگی بخشید و ایران عزیز اسلامی را به دنیا شناساند. یاد و نام او را گرامی می دارم و به روح پاک ایشان سلام، صلوات و درود می فرستم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص امام راحل، تعبیر زیبایی دارند و در سخنان خود فرمودند امام خمینی (ره) حقیقت همیشه زنده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان را برای برپایی اردویی مشترک به کشور ترکیه اعزام کنیم تا بازیکنان ما پیش از حضور در بازی های پاراآسیایی، آمادگی لازم را بدست آورند و کادر فنی روی عملکرد ملی پوشان شناخت بهتری پیدا کنند. اکنون هم تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان در امارات حضور دارد و ما امیدواریم که آنها هم بتوانند دست پر به کشور باز گردند.

رئیس فدراسیون گفت: بازی های پاراآسیایی هانگژو بسیار حائز اهمیت است و به همین منظور باید جلسات ستاد فدراسیون هر هفته برگزار شود تا آخرین وضعیت عملکرد ملی پوشان و حریفان مورد رصد قرار گیرد تا با آمادگی کامل راهی این دوره از بازی ها شویم.

حمیدی دبیر فدراسیون در این نشست عنوان کرد: خوشبتانه توانستیم در اردوی مشترک با تیم ملی ترکیه حضور پیدا کنیم. تیم ملی ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که انگیزه فراوانی دارند. انجام تمرینات و همچنین برگزاری دیدار با تیم ملی ترکیه این فرصت را برای بازیکنان و کادر فنی ما ایجاد کرد تا با شناخت لازم برسند و با برنامه ریزی بهتری راهی مسابقات پاراآسیایی شوند.

وی ادامه داد: در زمان برگزاری اردوی مشترک، فیلم مسابقات را ضبط کردیم و کادر فنی جلسات آنالیز را با بازیکنان برگزار کردند. به لحاظ روحی و روانی نیز این اردو مشترک تاثیر بالایی روی بازیکنان داشت که امیدوارم با حمایت مسئولین و یاری خداوند شاهد درخشش تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در هانگژو باشیم. در حاشیه برپایی این اردو با مسئولین ورزش معلولین ترکیه هم صحبت هایی را انجام دادیم و از آنها دعوت کردیم تا برای برگزاری اردویی مشترک به کشورمان سفر کنند.

در پایان مدیران حاضر در جلسه از اقدامات صورت گرفته در واحد خود گزارشی ارائه کردند.

تشکیل جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی فدراسیون با رویکرد بررسی عملکرد تیم ملی تیراندازی از مصوبات جلسه امروز شورای مدیران بود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu