1403/5/12

کد خبر: 57861

1400-10-11 13:25:24

بررسی عملکرد تیراندازی جانبازان و معلولین با حضور کادر فنی و مسئولین انجمن در جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو

وضعیت عملکرد تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در جام جهانی کره جنوبی در جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، پنجمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو فدراسیون با حضور اسبقیان، حمیدی، نصیری، حسین پور، عسگری، سید باقری، کشاورز نوری، گیلانی نژاد، محمدزاده، حسینی اعضای ستاد و اعرابی سرپرست، اسدی دبیر و علی آبادی نایب رئیس بانوان انجمن امروز یکشنبه بیست و یکم خرداد ماه با هدف بررسی وضعیت تیم ملی و عملکرد ملی پوشان و نتایج مسابقات جام جهانی تیراندازی درکره جنوبی برگزار شد.

در این جلسه حسین امیری سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد ملی پوشان در اردو و جام جهانی کره جنوبی مطالبی را بیان کرد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در جلسه بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی تیراندازی به تازگی از جام جهانی کره جنوبی برگشته است و این جلسه با هدف بررسی عملکرد ملی پوشان تشکیل شد تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت بتوانیم در بازی های پاراآسیایی هانگژو عملکرد درخشانی داشته باشیم. ستاد طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت کمیته ملی پارالمپیک تشکیل شده است و مسئولیت آن بر عهده من می باشد. به همین منظور ما به دنبال شناسایی جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها هستیم تا ورزشکاران مستعدی را به دنیای ورزش جانبازان و معلولین معرفی کنیم. این طرح در استان ها با ریاست مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیری رئیس هیئت استان نیز تشکیل شده است تا جانبازان مستعد سراسر کشور را شناسایی کنیم.

رئیس فدراسیون گفت: در راستای اجرای این طرح به طور حتم انجمن جدید تیراندازی ما هم می تواند کمک قابل توجهی داشته باشد. من به این انجمن بسیار امیدوار هستم و با توجه به شناختی که از سابقه آنها دارم، افرادی معتقد، دلسوز و فنی در انجمن حضور دارند. و به طور حتم در آینده شاهد پیشرفت و موفقیت تیراندازی در بازی های پاراآسیایی و سپس پارالمپیک پاریس خواهیم بود.

حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: در راستای اجرای طرح یاران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جلسه ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار کردیم و به دنبال برگزاری رقابت های قهرمانی کشور تیراندازی برای جانبازان و معلولین جوان در هفته بسیج هستیم. البته با صحبت هایی که با مسئولین کمیته ملی پارالمپیک داشتیم در تلاشیم که این مسابقات تحت نظر IPC برگزار تا رنکینگ ورزشکاران ثبت شود

اعرابی سرپرست انجمن در این جلسه بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع شما هستم. کادر انجمن را انتخاب کردیم و اسدی به عنوان دبیر و علی آبادی به عنوان نایب رئیس بانوان در انجمن حضور خواهند داشت. امیدوارم که بتوانیم در فدراسیون جانبازان و معلولین قدم های خوبی برای توسعه و پیشرفت تیراندازی با کمک کادر فنی برداریم.نکات خیلی خوبی در این جلسه در خصوص وضعیت ورزشکاران بیان شد. به طور حتم حضور روانشناس در تیم به بهبود شرایط ملی پوشان کمک می کند.از امروز به دنبال پیشرفت تیم ملی با همراهی کادر فنی هستیم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu