1403/5/12

کد خبر: 57994

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران برگزار شد / سیدباقری به عنوان مشاور عالی فدراسیون منصوب شد

اسبقیان در جلسه شورای مدیران پیروزی های تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان را ارزشمند دانست و گفت: در آغوش گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط تیم ملی بسکتبال با ویلچر، نشان از اعتقادات آنها به مقدسات و ارزش های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه بیست و هفتم خرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدای این جلسه بیان کرد: پیروزی های تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان را به شما تبریک عرض می کنم. بردهای ملی پوشان ما برابر تیم های مطرحی مانند آلمان و فرانسه بسیار ارزشمند است و نشان داد که اراده انسان مهم تر از هر مطلب دیگری است. در زمان هشت سال دفاع مقدس هم، سربازان ما با اراده و اعتقادات شان برابر دنیا ایستادند و از کشورمان دفاع کردند. امروز ورزشکاران جانباز و معلول هم سربازان عرصه فرهنگی هستند. وقتی بعد از اتمام مسابقه، ملی پوشان بسکتبال با ویلچر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در آغوش می گیرند و خوشحالی می کنند نشان از اعتقادات آنها به مقدسات و ارزش های انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اعتقاد به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنا شده و با همین روند هم محکم و قوی حرکت خواهد کرد. خدا راشاکرم که این پیروزی های شیرین رقم خورد و ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ما به حق شان رسیدند و مطمئن هستم که با همین کادر فنی تیم ملی در بازی های پاراآسیایی هانگژو نیز نتایج درخشانی را بدست خواهد آورد.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: با توجه به شرایط، همچنان صرفه جویی در هزینه ها را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم تا بتوانیم با قدرت در مسیر پیشرفت حرکت کنیم. البته تا به امروز هم شاهد موارد خیلی خوبی در این زمینه بودیم و امیدوارم که باز هم ادامه داشته باشد.

حمیدی دبیر فدراسیون در این نشست بیان کرد: تلاش بر این است که صرفه جویی در هزینه ها در تمامی موارد رعایت شود و خوشبختانه مصادیق زیادی در این خصوص وجود دارد که عملکرد همکاران باعث کاهش هزینه شده است. تمام سعی ما بر این است که در همین مسیر حرکت کنیم و رضایت جامعه هدفمان را هم حفظ نماییم.

در ادامه مدیران حاضر در جلسه، گزارشی از عملکرد واحدهای خود ارائه کردند.

در پایان نشست، حکم انتصاب سید احمد سیدباقری به عنوان مشاور عالی فدراسیون از سوی اسبقیان اهدا شد و رئیس فدراسیون برای او در این مسئولیت آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu