1403/5/12

کد خبر: 58265

1400-10-11 13:25:24

پیام تبریک مسئولین ورزش و حضور نمایندگان آنها در مراسم استقبال نشان دهنده توجه آنها به تیم ملی بسکتبال با ویلچر است / دغدغه رسانه ها باید کمک به توسعه ورزش جانبازان و معلولین باشد

اسبقیان گفت: پس از کسب جایگاه سومی جهان، مسئولین ورزش کشور این موفقیت بزرگ را تبریک گفتند که نشان از توجه آنها به ورزش جانبازان و معلولین دارد.

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: موفقیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان و همچنین کسب جایگاه سومی جهان را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مسئولین ورزش کشور و ملت قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض می کنم. این موفقیت به خاطر حمایت های وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک و تلاش‌های همکارانم در فدراسیون، روسای هیئت های استانی، کادر فنی و بازیکنان رقم خورد.

وی ادامه داد: دکتر سجادی وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی پارالمپیک از تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان حمایت کردند تا این اعزام و این نتیجه درخشان رقم بخورد. بعد از کسب جایگاه سومی، وزیر ورزش، روسای کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، رئیس فدراسیون بسکتبال و سایر روسای فدراسیون های ورزشی این موفقیت بزرگ را تبریک گفتند که این نشان از توجه همه مسئولین ورزش به خانواده ورزش جانبازان و معلولین و به خصوص تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان دارد.

اسبقیان افزود: رسانه های معاند که از سوی استکبار جهانی حمایت می شوند به دنبال تلخ کردن این پیروزی ها به کام ملت ایران عزیز اسلامی هستند. جای تعجب دارد که چرا بعضا برخی از رسانه های داخلی نیز به دنبال ایجاد حاشیه هستند. من حدود چهل سال است که به عنوان ورزشکار، مربی و مدیر در عرصه ورزش حضور داشتم و برای من رفتار برخی رسانه ها قابل درک نیست. موفقیت بزرگی کسب شده که امیدوارم استمرار داشته باشد و در این امر رسانه باید همراه ورزش جانبازان و معلولین باشد که البته اکثریت رسانه ها همراه هستند.

رئیس فدراسیون عنوان کرد: رسانه می تواند در خصوص اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در راستای ترویج فرهنگ حضور، توانمند سازی و حمایت از ورزش جانبازان و معلولین توسط رئیس محترم جمهور ابلاغ شده است و برای ۱۵ دستگاه های اجرایی وظایفی را مشخص کرده است مطالباتی داشته باشد تا به توسعه و پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین کمک شود.

اسبقیان اظهار داشت: روز گذشته سیروس احمدی مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه ها به عنوان نماینده وزارت ورزش و‌جوانان، سلگی معاون ورزش قهرمانی به عنوان نماینده کمیته ملی پارالمپیک، همکارانم در فدراسیون و به همراه اینجانب و حضور پررنگ همکاران تلاشگر رسانه ملی برای مراسم استقبال از تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در فرودگاه حاضر شدیم و این تیم برخلاف اظهارات مطرح شده در رسانه ها، در میان استقبال گرم مسئولین به کشور بازگشت که من باید از حضور مسئولین و همه رسانه ها من جمله حضور پر تعداد رسانه ملی تقدیر و تشکر کنم.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: دغدغه ما باید پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین و کسب موفقیت کاروان کشورمان در بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک باشد و در مسیر رسیدن به این هدف متعالی باید از ایجاد هرگونه حاشیه پرهیز کنیم. آنچه مسلم است همه رسانه های داخلی هدفشان پیشرفت ورزش جانبازان و معلولین است. امیدوارم تا شروع بازی های پاراآسیایی هانگژو برای افتخارآفرینی و سربلندی ایران عزیز اسلامی رسانه به عنوان یار دوازدهم در کنار فدراسیون های ورزشی حضور داشته باشد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu