1403/5/12

کد خبر: 58416

1400-10-11 13:25:24

برگزاری نشست های هماهنگی طرح یاران سلیمانی در استان های خراسان رضوی، قم، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و کردستان

در راستای فعالیت های ستاد جذب جانبازان مدافع حرم، مرز و امنیت، نشست های هماهنگی این ستاد در مراکز استانها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این خصوص اولین جلسه این نشست به میزبانی قم و به دعوت بنیاد شهید و امورایثارگران  این استان با حضور دکتر کارگری، رییس کمیته ملی پارالمپیک، هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قم، دکتر سانی خانی مدیر کل ورزش و جوانان استان، نارویی معاون فرهنگی و اردویی بنیاد شهید و امورایثارگران استان، دکتر حسینی مرادآبادی مدیر فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک، رحمت زاده رییس تربیت بدنی بنیاد شهید و امورایثارگران، سرهنگ کوهی مسئول تربیت بدنی لشگر علی ابن ابی طالب، سرهنگ پایدار مسئول تربیت بدنی نیروهای انتظامی و پیروزمنش رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قم برگزار شد.

در این نشست مقرر شد ظرف یکماه اطلاعات کلیه جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرز استان قم از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع آوری شده و در اختیار هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قرار گیرد و پس از آن اقدامات مرتبط با ثبت نام، کلاس بندی پزشکی، تعیین رشته و ... صورت پذیرد.همچنین مقرر شد آبان ماه سال جاری اولین جشنواره ورزشی طرح یاران سلیمانی در این استان و با همکاری دستگاه های عضو برگزار شود.

نشست ستاد طرح یاران سلیمانی در خراسان رضوی

مشهد نیز میزبان اولین نشست ستاد طرح یاران سلیمانی با حضور حسن زاده، مدیر کل، حامد زاده معاون فرهنگی و آموزشی، مهماندوست رییس اداره امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، صفای رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین خرسان رضوی، هراتی رییس اسبق اداره تربیت بدنی بنیاد و مشاور در هیات خراسان رضوی، هادی رضایی نماینده ورزش جانبازان و معلولین و پارالمپیک، سرهنگ مشمول نماینده سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ سیاحی نماینده قرارگاه ارشد ارتش، سرهنگ غلامی معاون تربیت و آموزش انتظامی خراسان رضوی و سرگرد یساقی جانشین اداری معاونت تربیت آموزش انتظامی خراسان رضوی بود.

در این نشست که به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برپا شد، مقرر گردید یک ستاد با مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران ایجاد و دستورالعمل ها و... از طریق این ستاد به اعضا ابلاغ و اطلاع رسانی شود. همچنین مصوب شد در تمامی ادارات استان هیئت یا کمیته ویژه پیگیری این طرح تشکیل شود و نیز آمار و اطلاعات جامعه هدف تهیه و به بنیاد شهید اعلام شود.

در پایان اعلام شد دستورالعمل های مرتبط از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستگاه های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

نشست ستاد طرح یاران سلیمانی در مرکزی

اولین جلسه ستاد استانی "طرح یاران سلیمانی" به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و با حضور اعضا برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی، مسئولین کمیته ملی پارالمپیک کشور، مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگانی از سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس هیئت مرکزی برگزار و مقرر شد ضمن شناسایی جانبازان مدافع حرم ، مدافع امنیت و مرزها،  نسبت به ساماندهی امورات ورزشی این عزیزان با انعقاد قراردادی فی ما بین ادارات و دستگاه های موجود اقداماتی در خصوص ورزش همگانی و ورزش قهرمانی نیز صورت پذیرد.

نشست ستاد طرح یاران سلیمانی در کردستان

در راستای اجرای طرح یاران شهید سلیمانی نشستی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، مسئولین هیئت ورزش های جانبازان و معلولین و هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان به جهت شناسایی جانبازان برگزار شد.

نشست ستاد طرح یاران سلیمانی در چهارمحال و بختیاری

جلسه هم اندیشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی اجرای طرح یاران شهید سلیمانی، با حضور مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، هیئت جانبازان و معلولین، سپاه پاسداران، نیرو انتظامی، اداره ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور برپایی تمرینات ورزشی و استعدادیابی جانبازان زیر ۴۰ سال مدافع امنیت، مرزها و حرم برگزار شد.

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu