1403/5/9

کد خبر: 5848

1400-10-11 13:25:24

داورزنی: کاروان پارالمپیک ایران حضوری قدرتمند در جاکارتا خواهد داشت/ هر چه برای ورزش جانبازان و معلولین انجام دهیم کم است

محمد رضا داورزنی، ریاست مجموع عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری این مجمع گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی گفت: ما شرمنده ورزشکاران حوزه جانبازان و معلولین هستیم و هر کاری برای این قشر انجام دهیم کم است. از فردی که هر آنچه در توان دارد با اخلاص تقدیم می کند و با جانفشانی خود انقلاب را حفظ کرده را چه گونه و با چه مقیاسی می توان تقدیر کرد؟

داورزنی خاطر نشان کرد:توسعه ورزش جانبازان و معلولین امری است که کار یک سازمان و نهاد نیست بلکه با توجه دولت، مجلس، مسئولین محلی استان ها و همه ی افرادی که کاری از دستشان برمی آید، میسر است و امیدواریم به زودی شاهد شرایطی باشیم که ورزشکاران جانباز و معلول در شهرستان ها دغدغه ای برای تمرین و انجام فعالیت های ورزشی نداشته باشند.

رئیس مجمع فدارسیون در پایان افزود: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از فدراسیون های نمونه است و توانسته با مدیریت بهینه به نتایج خوبی دست پیدا کند و قطعا جناب آقای دکتر صمیمی نیز با در پیش گرفتن روندی که آقای خسروی وفا آغاز کردند به تداوم افتخار آفرینی ها در رویدادهای پیش رو کمک می کنند و ان شالله شاهد حضور قدرتمند کاروان پارالمپیک ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا خواهیم بود.

 

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu