1403/5/11

کد خبر: 58912

1400-10-11 13:25:24

جلسه ای با حضور مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

نشست مسئولین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نشستی با حضور دکتر کارگری رئیس، دکتر جوانمردی دبیر اجرایی، حکیم دکتر خیراندیش مشاور عالی و عضو کمیسیون پزشکی، دکتر نیری مدیر حوزه ریاست کمیته ملی پارالمپیک، سید مجتبی قاسمی، حمیدی دبیر، نصیری نایب رئیس بانوان و حسین پور خزانه داری فدراسیون و تیم ملی وزنه برداری بانوان امروز دوشنبه هفدهم تیرماه برگزار شد.

دکتر حکیم خیراندیش در این نشست بیان کرد: در طول این سال های تلاش کردم تا طب سنتی ایرانی اسلامی را ترویج دهم. رفتارهای ساده و ارزان که نتایج ماندگاری خواهد داشت. هدف تقویت روح و تن است که برآیند آن به ورزشکاران قهرمان منجر می شود. پایه این دستورالعمل به گونه‌ای است که چهار مزاج را کنترل می کنیم تا قدرت تن و روان ایجاد شود.

در ادامه این جلسه دکتر کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: یکی از دغدغه ورزشکاران بحث تغذیه است. دکتر خیراندیش باعث تغییر سبک زندگی در خیلی از افراد جامعه شده و طب سنتی ایرانی اسلامی را ترویج داده است. بر همین اساس ایشان به عنوان مشاور عالی و عضو کمیسیون پزشکی قرار است در موضوع تغذیه و دیگر موارد ورزشکاران جانباز و توان یاب ما را یاری کنند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در این راستا نیاز است که غذای مصرفی ورزشکاران را اعلام کنیم تا براساس غذای متعارف آنها برنامه تغذیه مناسب را مشخص نماییم.

گفتنی است پس از پایان جلسه، دکتر حکیم خیراندیش از رستوران و لیست غذاهای ورزشکاران بازدید کرد و ملی پوشان وزنه برداری بانوان به تفکیک، با او در خصوص نوع تغذیه خود صحبت کردند.

در پایان مقرر گردید ملی پوشان بر اساس زیستگاه، تیم، سن، جنس و غذای غالب، اطلاعات خود را ارائه دهند تا برنامه غذایی براساس شرایط فوق ارائه شود.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu