1403/5/11

کد خبر: 59257

1400-10-11 13:25:24

اسبقیان: ما باید مکتب و سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را الگوی خود قرار دهیم

نشست عمومی اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با کارکنان امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه عمومی رئیس فدراسیون با حضور دبیر، نایب رئیس بانوان، مدیران و کارکنان صبح امروز شنبه سی و یکم تیرماه برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا ضمن گرامی داشتن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسی ( ع) بیان کرد: ما باید فلسفه قیام امام حسین (ع) را بدانیم. ما امروز در دنیا شاهد بی تقوایی و ظلم به مردم مسلمان به ویژه مردم مظلوم فلسطین هستیم. مکتب عاشورا با همین بی عدالتی ها مخالف است. عاشورا برای همه ما درس بزرگی است. ما باید در مراسم های عزاداری شرکت کنیم و سیره و مکتب امام حسین (ع) را الگو قرار دهیم.

وی ادامه داد: این فدراسیون، یک فدراسیون ارزشی است. زمانی که ملی پوشان ما در مسابقات جهانی فرانسه نام ائمه اطهار را به فریاد می زنند و از آنها مدد می خواهند و بر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام و سجده می کنند نشان از پرورش آنها در مکتب عاشورا و تاسوعا دارد.

رئیس فدراسیون گفت: تک تک شما در کسب موفقیت های تیم های ملی در میادین بین المللی نقش دارید و از شما برای تلاش های شبانه روزی تان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می کنم.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu