1403/5/11

کد خبر: 59495

1400-10-11 13:25:24

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون امروز دوشنبه نهم مرداد ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه گفت: عزاداری های شما در دهه اول محرم مورد قبول حق باشد و امیدوارم توانسته باشیم از فیوضات این شب ها بهره لازم را ببریم. فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فدراسیون ارزشی است و ملی پوشان ما در مسابقات به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران ادای احترام و سجده می کنند که بسیار با ارزش است و در قهرمانی جهان فرانسه شاهد این اقدام از سوی ملی پوشان دو و میدانی بودیم.

رئیس فدراسیون همچنین در این جلسه از اقدامات ارزشمند جواد مقدسی سرپرست انجمن فوتبال به جهت جذب حامی مالی برای اعزام تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان به رقابت های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا و اقیانوسیه استرالیا تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون بیان کرد: در راستای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون، انتخابات کمیسیون های مربیان، داوران و ورزشکاران را در نیمه دوم مرداد ماه برگزار خواهیم کرد تا مجمع عمومی در پایان شهریور به خوبی برگزار شود.

مدیران حاضر در نشست گزارشی از اقدامات واحدهای خود ارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu