1403/5/11

کد خبر: 59709

1400-10-11 13:25:24

پیام تبریک رئیس فدراسیون به مناسبت روز خبرنگار

اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین طی پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون، با صدور پیامی هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

“ن والقلم و ما یسطرون”

هفدهم مرداد مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است که فعالیت رسانه‌ای‌اش در بیان حق و حقیقت در قالب شهادت ریخته شد تا هم نامش ماندگار شود و هم به حرفه خبرنگاری، ارزشی معنوی و الهی بخشد.

ورزشکاران و قهرمانان جانباز و معلول به لطف خدا، با توانمندی، همت و همراهی مربیان ارزنده، بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز را در آن سوی مرزهای جغرافیایی کشورمان به اهتزاز در آوردند و انعکاس این افتخارآفرینی ها میسر نبود، مگر با توجه خبرنگاران، عکاسان و همراهی رسانه های جمعی.

برخود لازم می‌دانم ضمن ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان و گرامیداشت مقام شامخ شهیدان عرصه خبر، از تمامی فعالان حوزه رسانه که با هدف روایت حقیقت، رسالت آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کردند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال، تلاشگران عرصه خبر همواره در انجام رسالت اطلاع رسانی و روایت قهرمانی ورزشکاران جانباز و معلول موفق و موید باشند.

راهتان هموار و قلم تان پویا

و من الله توفیق

سید محمد شروین اسبقیان

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu