1403/5/11

کد خبر: 60641

1400-10-11 13:25:24

جلسه شورای مدیران فدراسیون برگزار شد

نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون صبح امروز شنبه یازدهم شهریور ماه با حضور رئیس، دبیر، نایب رئیس بانوان و مدیران فدراسیون برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در ابتدا جلسه بیان کرد: خداوند را شاکرم که این فرصت را به من داد که نایب الزیاره همکارانم در کربلا معلی باشم. پیاده روی اربعین نمایش حضور جهان اسلام در کنار یکدیگر است. در این پیاده روی خیلی از افراد با ادیان مختلف نیز حضور دارند که این نشان از اعتقاد قلبی به امام حسین (ع) و حماسه بزرگ عاشورا دارد. امیدوارم که شما نیز فرصت حضور در این مسیر را پیدا کنید و از این تجربه الهی بهره لازم را ببرید.

رئیس فدراسیون گفت: خوشبختانه مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی جوانان و نوجوانان با استفاده از تمام ظرفیت های مدیریتی برگزار شد و ورزشکاران مستعد خوبی در این رشته شناسایی شدند. با توجه به اهمیت مبحث استعدادیابی و پشتوانه سازی، همکاران تلاش کنند تا اردوی های تیم های ملی رده جوانان را در رشته های دو و میدانی، وزنه برداری، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر برگزار نماییم.

حمیدی دبیر فدراسیون عنوان کرد: اردوهای تیم های ملی اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو در حال برگزاری است. تیم های ملی وزنه برداری نیز پنجشنبه شب در میان استقبال مسئولین به کشور بازگشتند که به طور حتم در نشستی عملکرد ملی پوشان در این دوره از مسابقات را بررسی خواهیم کرد.

مدیران حاضر در جلسه نیز گزارشی از اقدامات واحدهای خود رارائه کردند.

عکاس: رضا جوشقانی

دسته بندی: دسته بندی نشده

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu